positiv æl test... men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. september 2016

Anonym trådstarter

hurtigt spørgsmål.

jeg testede positiv på en æl test i går aftes ved 20:00 tiden, min kæreste og jeg havde også sex igår mest for at fejre at vi havde 2 års dag sammen. vi vil gerne have et barn mere, men problemet ligger i at han er i Jylland indtil imorgen eftermiddag, hvor stor er chancen for at blive gravid hvis vi har sex onsdag aften? det er de æl test fra netto vi har brugt. der står inden 24-48 timer efter positiv æl test

han kom desværre ikke går, fik kun orgasme.

håber nogen kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

hurtigt spørgsmål.

jeg testede positiv på en æl test i går aftes ved 20:00 tiden, min kæreste og jeg havde også sex igår mest for at fejre at vi havde 2 års dag sammen. vi vil gerne have et barn mere, men problemet ligger i at han er i Jylland indtil imorgen eftermiddag, hvor stor er chancen for at blive gravid hvis vi har sex onsdag aften? det er de æl test fra netto vi har brugt. der står inden 24-48 timer efter positiv æl test

han kom desværre ikke går, fik kun orgasme.

håber nogen kan hjælpe

Vinduet for at befrugte ægget er ca 10 timer, disse 10 timer falder indenfor 24-36 timer efter positiv test.

Det er derfor mest optimalt, at der allerede ligger sæd celler klar ved ægløsning.

Måske er I heldige alligevel, det må tiden vise 

Anmeld Citér

20. september 2016

Anonym trådstarter

har læst at når en mand får orgasme så sprøjter han stadig nogle sædceller afsted, bare ikke lige så mange. ved bare ikke om det passer

vi håber og det lykkes denne gang.  

Anmeld Citér

20. september 2016

Bak

Anonym skriver:

har læst at når en mand får orgasme så sprøjter han stadig nogle sædceller afsted, bare ikke lige så mange. ved bare ikke om det passer

vi håber og det lykkes denne gang.  

Nu er det måske mig, der ikke er helt med, men hvad mener du præcist med at han ikke kom, men kun fik orgasme? Orgasme er vel det samme som "at komme"? Altså få udløsning. 

Eller er det mig der er galt på den? 

Anmeld Citér

20. september 2016

Anonym trådstarter

Troede jeg også men åbenbart ikke... der kommer sperm ud det bare ikke lige så meget som udløsning af hvad jeg har kunne læse mig til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.