P-pille stop mandag 5 sept

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
11 svar
1 synes godt om
20. september 2016

Anonym trådstarter

Hej girls 

Jeg stoppede med p-piller mandag den 5 sept efter ca et års forbrug af dem. 

I går og i dag har jeg haft rumstedende i maven, lette smerte i lænden og "dum" i kroppen. Tænger om det er efterfølger for stopningen af p-pillerne og måske den første ægløsning.

hvad tænker I? Og hvilke erfaringer havde I med jeres stop af p-piller? 

Vi har ingen hastværk med at blive gravid, men ønsker det selvfølgelig indenfor mindst et år 

det har været en stor beslutning, og nu har jeg ventet mig til tanken om, at der kommer et nyt familiemedlem engang ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2016

mamatobe

Anonym skriver:

Hej girls 

I går og i dag har jeg haft rumstedende i maven, lette smerte i lænden og "dum" i kroppen. Tænger om det er efterfølger for stopningen af p-pillerne og måske den første ægløsning.

Vi har ingen hastværk med at blive gravid, men ønsker det selvfølgelig indenfor mindst et år 

det har været en stor beslutning, og nu har jeg ventet mig til tanken om, at der kommer et nyt familiemedlem engang ☺️

Det kan sagtens være, fordi du ikke tager p-piller mere. Jeg oplevede akkurat det samme. Kroppen skal lige vende sig til ikke at være på dem mere.

Anmeld Citér

30. september 2016

Kristinaaa

Anonym skriver:

Hej girls 

Jeg fik med det samme min menstruation og 2 uger efter kunne jeg mærke min ægløsning. Jeg har aldrig kunne mærke min ægløsning, mens jeg tog p-piller så det var meget mærkværdigt. Jeg havde kvalme, ondt i maven og ømme bryster. Jeg nåede lige at tænke tanken: "Hvad nu hvis".. 

Jeg har været af pillerne i snart 2 måneder og håber på positiv om 3 dage  

Anmeld Citér

30. september 2016

Smykke

Jeg stoppede med mine p-piller 5/8 og fik hurtig efter rigtig mange symptomer der gjorde, at jeg tænkte "kan jeg virkelig være gravid?" Ømme brystvorter, muren i underlivet samt til tider lette mens smerter, kvalme, smagen af jern en enkel dag osv osv. Men testen var negativ og i dag har jeg endelig fået min mens  Så nu ved, jeg at jeg får ægløsning.

Anmeld Citér

30. september 2016

Anonym trådstarter

Tak for svarene piger ☺️

Jeg har noget ømme brystvorter for tiden og maven murer også noget. Vi har dyrket sex hver tredje dag siden jeg stoppede på p-pillerne. Håber på en positiv test snart, men sidste gang gik der ca 2 år og med lidt hormon piller for at komme i gang. 

Krydser også for jer ☺️

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Coco30

Anonym skriver:

Tak for svarene piger ☺️

Jeg har noget ømme brystvorter for tiden og maven murer også noget. Vi har dyrket sex hver tredje dag siden jeg stoppede på p-pillerne. Håber på en positiv test snart, men sidste gang gik der ca 2 år og med lidt hormon piller for at komme i gang. 

Krydser også for jer ☺️

Hvad fik du af homon-piller for at komme igang og hvad problemet? Håber det er okay jeg spørg 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Hej girls 

Jeg havde sidste dag af min menstruation den 7 oktober og startede ikke op på p-pillerne efter.. den omkring den 15 oktober begyndte jeg at få rumlen i maven og noget der føles som meget milde mens smerter, jeg testede positiv for æl den 18 oktober og den 19 oktober aftog smerterne igen, så tænker det var æl jeg kunne mærke.. 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Anonym trådstarter

Asil86 skriver:

Hvad fik du af homon-piller for at komme igang og hvad problemet? Håber det er okay jeg spørg 

Fordi vi havde prøvet i et år, så fik jeg pergotimw til at hjælpe med ægløsningen 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Anonym trådstarter

Lykkelig-Kvinde skriver:

Jeg havde sidste dag af min menstruation den 7 oktober og startede ikke op på p-pillerne efter.. den omkring den 15 oktober begyndte jeg at få rumlen i maven og noget der føles som meget milde mens smerter, jeg testede positiv for æl den 18 oktober og den 19 oktober aftog smerterne igen, så tænker det var æl jeg kunne mærke.. 

☺️

Eftefølgende er jeg også kommet frem

til at det var ægløsningen, da jeg har fået min mens, og der ingenting er nu bortset fra en gang svamp 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

☺️

Eftefølgende er jeg også kommet frem

til at det var ægløsningen, da jeg har fået min mens, og der ingenting er nu bortset fra en gang svamp 

Ej øv med svampen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.