Passer det? Bliver man hurtigere rund 2. Gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
11 svar
1 synes godt om
20. september 2016

Eva-Marie

Ja overskriften siger næsten det hele. Jeg bliver meget hurtigt "gravid" at se på første gang, og kunne på ingen måde skjule bulen til NF. Nu er baby projektet skudt i gang igen, frygter lidt at jeg slet ikke kan gemme det denne gang.

blev i hurtigere større eller rundere med barn nr. 2? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2016

MissTas

Eva-Marie skriver:

Ja overskriften siger næsten det hele. Jeg bliver meget hurtigt "gravid" at se på første gang, og kunne på ingen måde skjule bulen til NF. Nu er baby projektet skudt i gang igen, frygter lidt at jeg slet ikke kan gemme det denne gang.

Ja jeg fik tydelig babybule første gang i uge 10 og her anden gang kunne jeg ikke skjule det i uge 6-7 stykker :/ 

Anmeld Citér

20. september 2016

Eva-Marie

MissTas skriver:

Ja jeg fik tydelig babybule første gang i uge 10 og her anden gang kunne jeg ikke skjule det i uge 6-7 stykker :/ 

Shit, så kan det da godt gå hen og blive svært 

Anmeld Citér

20. september 2016

Zelinasmor

Eva-Marie skriver:

Nej. Nogle gør og nogle gør ikke. Ved min første kunne man se det ved uge 10-11 stykker. Venter nummer 2 nu og man kunne først se det efter uge 18.  Havde samme vægt ved start begge gange. Jeg er også mindre denne gang i uge 25 end jeg var sidst 

Anmeld Citér

20. september 2016

FrkLarsen

Eva-Marie skriver:

Jeg synes faktisk at jeg er mindre denne gang  

Men om det har noget at gøre med hvordan maven sidder i forhold til køn ved jeg ikke. 

Har en datter fra 2010 og allerede fra uge 14 kunne det ses, her anden gang med lillebror er maven først blevet rigtig synlig efter uge 20 

Moderkagen ligger bagud denne gang, hvilket den også gjorde i sidste graviditet 

Anmeld Citér

20. september 2016

Eva-Marie

Håber jeg kan vente lidt længere med at blive synlig denne gang, eller at det i hvert fald ikke bliver før 

Anmeld Citér

20. september 2016

Mortilah

Jeg kunne skjule det til 26. Uge.. Hos mig gik det ikke hurtigere

Anmeld Citér

20. september 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg var meget mindre anden gang hele vejen igennem 

Anmeld Citér

20. september 2016

Steffecph

Eva-Marie skriver:

Ikke her. Jeg kunne ikke lukke mine bukser 10+ sidste gang. Denne gang kan jeg uden problemer stadig bruge mine jeans 14+0. 

Anmeld Citér

20. september 2016

Soonmom

Jeg er klart blevet hurtigere rund denne gang, jeg var omkring uge 22 sidst at man kunne se det, denne gang begyndte maven omkring uge 14

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.