Hvad gør jeg forkert? hjæælp :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2016

ZeynepArican

Hejsa allesammen.
Jeg har en lille en på knap 10 uger, der har svært ved at sove videre om natten.
Er stoppet med at amme da hun var 5 uger gammel, så hun er på mme.
Jeg ligger hende gerne til at sove mellem kl 20-21 hvilket også er problematisk da hun SKAL vugges i søvn hver eneste aften. Når det så er sagt står hun gerne op kl 3-4 om natten. Det er der kæden hopper af? Når hun står op kl 3-4 for hun gerne en flakse da jeg tænker hun står op af sult. Hun for flasken meeeeeeen sover ikke altid videre. Hun virker meget urolig. HVAD GØR JEG FORKERT? 
Jeg har prøvet at svøbe hende, hvilket resulterede i mere uro. Hun bryder sig bestemt ikke om det! Hin har tør ble, har sørget for hun ikke har luft i maven. Ondt i øret har hun heller ikke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2016

MoarMoar

Jeg ved ikke hvad du gør forkert. Mine børn har også været meget vågnen om natten. Men jeg har aldrig ladet dem stå op i midt om natten. Vi blev inde i soveværelset, måske var de lige på puslebordet og få en ren ble, men kun i dæmpet lys. Så både baby og jeg "troede" det var nat. For mig var det vigtig at visse baby at der nat og der er alting meget kedeligt, det er mørkt, man snakker dæmpet og man ligger stille i sengen eller ved siden af mor. 

Baby får selvfølgelig mad og ren ble :-)

Anmeld Citér

20. september 2016

God-mor

ZeynepArican skriver:

Hejsa allesammen.
Jeg har en lille en på knap 10 uger, der har svært ved at sove videre om natten.
Er stoppet med at amme da hun var 5 uger gammel, så hun er på mme.
Jeg ligger hende gerne til at sove mellem kl 20-21 hvilket også er problematisk da hun SKAL vugges i søvn hver eneste aften. Når det så er sagt står hun gerne op kl 3-4 om natten. Det er der kæden hopper af? Når hun står op kl 3-4 for hun gerne en flakse da jeg tænker hun står op af sult. Hun for flasken meeeeeeen sover ikke altid videre. Hun virker meget urolig. HVAD GØR JEG FORKERT? 
Jeg har prøvet at svøbe hende, hvilket resulterede i mere uro. Hun bryder sig bestemt ikke om det! Hin har tør ble, har sørget for hun ikke har luft i maven. Ondt i øret har hun heller ikke.

Hun er kun 10 uger og det er helt normalt de vågner ved 4 tiden og vil op. Sådan har det været ved min datter indtil langt over de 10 uger. Du behøver ikke gøre noget forkert bare sørg for ikke at tænde lys eller andet så der ikke sker noget spændende på det tidspunkt. 

Anmeld Citér

20. september 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Helt normalt hun er så lille endnu

kan fortælle at min datter stod op 4:30 de første 2 år det var hendes rytme og umulig at ændre. Så vi nåede meget hver morgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.