Kan man være i tvivl hvis kondomet springer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg bruger kondom under sex, hver gang. Men jeg er gået tre dage over tid, og må sige jeg er MEGET nervøs.

Har et barn på 10 mdr, og en større, og skal ikke have flere, ihvertfald ikke lige nu. Vi er begge studerende, vores økonomi ville ikke kunne bære det, samt at vi allerede nu bor i en for lille lejlighed. 

Fuck jeg er så nervøs. Har ikke (hvad jeg ved af) før prøvet et kondom der sprang, så frygter at det kan ske uden man ved det??? 

Håber bare min menstruation er lidt uregelmæssig efter fødslen. Har kun haft den tre gange siden jeg fødte, men der har den været regelmæssig fra start, hvilket den også var med det samme efter min første fødsel. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg bruger kondom under sex, hver gang. Men jeg er gået tre dage over tid, og må sige jeg er MEGET nervøs.

Har et barn på 10 mdr, og en større, og skal ikke have flere, ihvertfald ikke lige nu. Vi er begge studerende, vores økonomi ville ikke kunne bære det, samt at vi allerede nu bor i en for lille lejlighed. 

Fuck jeg er så nervøs. Har ikke (hvad jeg ved af) før prøvet et kondom der sprang, så frygter at det kan ske uden man ved det??? 

Håber bare min menstruation er lidt uregelmæssig efter fødslen. Har kun haft den tre gange siden jeg fødte, men der har den været regelmæssig fra start, hvilket den også var med det samme efter min første fødsel. 

Jeg tror ikke du behøver være nervøs - selv om jeg kan sætte mig ind i det 200%. Det kommer nok i morgen, jeg tror ikke du er gravid 

Anmeld Citér

19. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror ikke du behøver være nervøs - selv om jeg kan sætte mig ind i det 200%. Det kommer nok i morgen, jeg tror ikke du er gravid 

Håber det virkeligt ikke. Jeg er bare typen der bliver gravid bare af at se på min kæreste  og ved vi havde sex lige omkring min ægløsning.

åh shit jeg er nervøs. Har besluttet at trække den til fredag, hvis jeg ikke har fået menstruation der må jeg tage en test. 

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

hej

nej det kan du ikke være, har prøvet det.

Anmeld Citér

23. september 2016

Sprit25

Anonym skriver:

hej

nej det kan du ikke være, har prøvet det.

Nu har jeg ikke selv prøvet det, men jeg tænker at der behøver vel ikke mere end en lille flænge  

TS tag en test

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Nu har jeg ikke selv prøvet det, men jeg tænker at der behøver vel ikke mere end en lille flænge  

TS tag en test

Min menstruation er kommet. Thank God 

det er første gang nogensinde, den ikke er kommet præcist på den forventede dag... Men pyyyh jeg er lettet

Anmeld Citér

24. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Min menstruation er kommet. Thank God 

det er første gang nogensinde, den ikke er kommet præcist på den forventede dag... Men pyyyh jeg er lettet

dejlig og høre

i bruger de rigtig kondomer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.