Den der dårlige samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

Pia

den er sku en svær lille satan..

Jeg ligger i sengen i dag og gjorde det også i går..
Jeg har fet mig en rigtig rigtig slem forkølelse ( det får jeg 2 gange om året)
Men i modsætning til andre der er snottet, så blir jeg så hundesyg når jeg får de ture og er helt ude af stand til og kan gøre nogle ting.
Jeg kan ikke klare lys, for mine øjne render konstant i vand.. Det er lige knap jeg kan se hvad jeg sidder og skriver nu, fordi jeg ikke kan fokusere på skærmen..
Snotten render ud af næsen af mig, jeg hoster og er svimmel..
Som sagt en tur jeg skal igennem 2 gange om året..

Men der hvor samvitighedden så virkelig er slem lige nu er, at jeg har været nød til og få Louise på 3½ måned passet ved min svigermor de sidste to dage..
Altså jeg har hende hjemme og aften og natten, men de timer min mand er på arbejde, der er hun nede ved dem..
Svigermor tilbød og passe hende her hjemme, men det afslog jeg..
Mest fordi jeg så ved at jeg ikke kan finde roen til og slappe af og få sovet, når jeg kan høre min bette pus i huset..
Og hun har det super godt nede ved mine svigerforældre.. Hun spiser  ( hun er flaske barn ) og sover fint og hun blir nusset og pusset om efter alle kunsten regler og der mangler intet..
(Jeg har jordens dejligste svigerforældre og de bor tæt på os..
Mine egen forældre bor lidt længere væk, så derfor er det oftes svigermor vi trækker på..)
Og da hun kom hjem i går var hun også smilende og glad og der var ikke spor og mærke på hende..
Og ingen tvivl om at hun har det meget bedre der nede end hun ville have det her hjemme, for som sagt jeg er virkelig slået ud og slet ikke i stand til og tage mig af hende alene..
Men alligvel sidder der denne her lille djævel på ens skulder og hvisker i øret af en..

Hvorfor er det at man som forældre ofte render rundt med den der dårlige samvittighed over for sine børn..
Guderne skal vide at jeg gør alt hva jeg kan for at mine to dejlige piger har det godt og får alt den tryghed de har brug for her i livet..
Og alligevel kan man ( jeg) ikke undgå og få den her dårlige samvittighed nogle gange..

Nå skulle bare lige have luft i håb om at den lille djævel på min skulder forsvinder..
Nu vil jeg skynde mig og putte mig under dynen igen så jeg er frisk til i morgen og kan råhygge med begge mine piger igen...

Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

cille22

ja ved skisme ikke lige hvorfor man skal rammes af den lille
dejligt for dig at du har så skøn en svigermor, som er så god til at hygge og nusse om din børn, min mor gør det samme når jeg er syg og det er jo guld hver.
Håber da snart du bliver frisk igen, god bedring....

Hilsen cecilie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.