Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede jeg til 35+0 Hvor er det vildt! Hun kommer jo lige om lidt... og lige om lidt er den 11. oktober Bliver sat i gang den dag og så må vi se om det bliver den dag eller den 12. - hvis jeg altså kommer så langt for min krop mener at det er meget bedre at starte nu
Til jordemoder i tirsdags havde jeg 1 1/2 cm livmoderhals og var 2 cm åben, men det er kun godt hvis jeg kommer til igangsættelsesdagen for så kan de tage vandet i stedet for ballon
Baby'pigen ligger godt over gennemsnittet med en vægt i dag på 2804 gram, dejligt hun er på den rigtigt side af den grønne streg
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Så nåede jeg til 35+0 Hvor er det vildt! Hun kommer jo lige om lidt... og lige om lidt er den 11. oktober Bliver sat i gang den dag og så må vi se om det bliver den dag eller den 12. - hvis jeg altså kommer så langt for min krop mener at det er meget bedre at starte nu Til jordemoder i tirsdags havde jeg 1 1/2 cm livmoderhals og var 2 cm åben, men det er kun godt hvis jeg kommer til igangsættelsesdagen for så kan de tage vandet i stedet for ballon Baby'pigen ligger godt over gennemsnittet med en vægt i dag på 2804 gram, dejligt hun er på den rigtigt side af den grønne streg
Sikke en fin hule hvor er det spændende - og lige om lidt
Ih, det er jo lige om lidt!!
sikke en fin mave
Ja det er jo spændende at se om du går tiden ud.
Hvor er du smuk. dejligt hun snart kommer ud. Glæder mig til at følge jer
jeg er bare så glad for at høre hvor godt det er gået dig og den lille denne gang, fulde dig meget sidste graviditet <3 hvordan kan det være din jm undersøgte dig indenvendig sidste gang ? (hvis det er ok jeg spørg) det nemlig fordi jeg skal til jm på torsdag og kunne da godt tænke mig og vide hvordan det ser ud med modningen der nede ;-)
et-ønske skriver: Sikke en fin hule hvor er det spændende - og lige om lidt
Tusind tak
Ja det bliver godt nok spændende at se hende
channie-g skriver: jeg er bare så glad for at høre hvor godt det er gået dig og den lille denne gang, fulde dig meget sidste graviditet <3 hvordan kan det være din jm undersøgte dig indenvendig sidste gang ? (hvis det er ok jeg spørg) det nemlig fordi jeg skal til jm på torsdag og kunne da godt tænke mig og vide hvordan det ser ud med modningen der nede ;-)
Fordi jeg havde været på fødegangen 14 dage før med alt for mange plukveer og der havde jeg 3 cm livmoderhals og 1 cm åben - da mine plukveer så ikke er blevet bedre mente hun at hun lige ville tjekke for at se om der var sket mere
Mette25 skriver: Hvor er du smuk. dejligt hun snart kommer ud. Glæder mig til at følge jer
Vi kan snart heller ikke vente mere
SDD skriver: Ih, det er jo lige om lidt!! sikke en fin mave Ja det er jo spændende at se om du går tiden ud.
Ja det er virkelig tæt på Synes bare tiden er gået så hurtigt!
For min skyld må hun godt komme om 14 dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128