35+0 og nu med dato for baby'pigens ankomst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
8 svar
31 synes godt om
19. september 2016

grinny

Så nåede jeg til 35+0  Hvor er det vildt! Hun kommer jo lige om lidt... og lige om lidt er den 11. oktober  Bliver sat i gang den dag og så må vi se om det bliver den dag eller den 12. -  hvis jeg altså kommer så langt for min krop mener at det er meget bedre at starte nu 

Til jordemoder i tirsdags havde jeg 1 1/2 cm livmoderhals og var 2 cm åben, men det er kun godt hvis jeg kommer til igangsættelsesdagen for så kan de tage vandet i stedet for ballon 

Baby'pigen ligger godt over gennemsnittet med en vægt i dag på 2804 gram, dejligt hun er på den rigtigt side af den grønne streg 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2016

et-ønske

grinny skriver:

Så nåede jeg til 35+0  Hvor er det vildt! Hun kommer jo lige om lidt... og lige om lidt er den 11. oktober  Bliver sat i gang den dag og så må vi se om det bliver den dag eller den 12. -  hvis jeg altså kommer så langt for min krop mener at det er meget bedre at starte nu 

Til jordemoder i tirsdags havde jeg 1 1/2 cm livmoderhals og var 2 cm åben, men det er kun godt hvis jeg kommer til igangsættelsesdagen for så kan de tage vandet i stedet for ballon 

Baby'pigen ligger godt over gennemsnittet med en vægt i dag på 2804 gram, dejligt hun er på den rigtigt side af den grønne streg 

Sikke en fin hule  hvor er det spændende - og lige om lidt  

Anmeld Citér

19. september 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
grinny skriver:

Ih, det er jo lige om lidt!! 

sikke en fin mave

Ja det er jo spændende at se om du går tiden ud. 

Anmeld Citér

20. september 2016

Mette25

Hvor er du smuk. �� dejligt hun snart kommer ud. Glæder mig til at følge jer ��

Anmeld Citér

20. september 2016

channie-g

grinny skriver:

jeg er bare så glad for at høre hvor godt det er gået dig og den lille denne gang, fulde dig meget sidste graviditet <3 hvordan kan det være din jm undersøgte dig indenvendig sidste gang ? (hvis det er ok jeg spørg)  det nemlig fordi jeg skal til jm på torsdag og kunne da godt tænke mig og vide hvordan det ser ud med modningen der nede ;-) 

Anmeld Citér

20. september 2016

grinny

et-ønske skriver:

Sikke en fin hule  hvor er det spændende - og lige om lidt  

Tusind tak 

Ja det bliver godt nok spændende at se hende 

Anmeld Citér

20. september 2016

grinny

channie-g skriver:

jeg er bare så glad for at høre hvor godt det er gået dig og den lille denne gang, fulde dig meget sidste graviditet <3 hvordan kan det være din jm undersøgte dig indenvendig sidste gang ? (hvis det er ok jeg spørg)  det nemlig fordi jeg skal til jm på torsdag og kunne da godt tænke mig og vide hvordan det ser ud med modningen der nede ;-) 

Fordi jeg havde været på fødegangen 14 dage før med alt for mange plukveer og der havde jeg 3 cm livmoderhals og 1 cm åben - da mine plukveer så ikke er blevet bedre mente hun at hun lige ville tjekke for at se om der var sket mere 

Anmeld Citér

20. september 2016

grinny

Mette25 skriver:

Hvor er du smuk. �� dejligt hun snart kommer ud. Glæder mig til at følge jer ��

Vi kan snart heller ikke vente mere 

Anmeld Citér

20. september 2016

grinny

SDD skriver:

Ih, det er jo lige om lidt!! 

sikke en fin mave

Ja det er jo spændende at se om du går tiden ud. 

Ja det er virkelig tæt på   Synes bare tiden er gået så hurtigt!

For min skyld må hun godt komme om 14 dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.