Sød/fræk gave til ny fyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2016

Anonym trådstarter

Ej jeg håber i kan hjælpe! Jeg har fået en ret ny kæreste som har fødselsdag om en uge. Han ønsker sig selvfølgelig ingenting, så jeg skulle bare finde på noget selv. Vi jokede lidt med en kalender med frække billeder af mig og det ville han super gerne have - dog er det nok lidt for omfattende og dyrt på så kort varsel  Men jeg vil rigtig gerne give en gave der er personlig, sød og lidt fræk måske, og gerne noget mere eller mindre hjemmelavet. Har i nogle gode idéer? 

God aften 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2016

heaven

Anonym skriver:

Ej jeg håber i kan hjælpe! Jeg har fået en ret ny kæreste som har fødselsdag om en uge. Han ønsker sig selvfølgelig ingenting, så jeg skulle bare finde på noget selv. Vi jokede lidt med en kalender med frække billeder af mig og det ville han super gerne have - dog er det nok lidt for omfattende og dyrt på så kort varsel  Men jeg vil rigtig gerne give en gave der er personlig, sød og lidt fræk måske, og gerne noget mere eller mindre hjemmelavet. Har i nogle gode idéer? 

God aften 

Hvad med et enkelt billede så? 

Anmeld Citér

19. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

God aften 

Hej

Jeg har en gang lavet et 10-turs klippekort til min mand, hvor jeg har skrevet 10 forskellige ting, som jeg vidste han ønskede sig. 

Du kan sætte alt fra nye sokker til sex  Det er helt op til dig.

min kæreste elskede gaven 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.