Jule ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. september 2016

Moar2011

Hej Baby.dk bruger

Ja ja ja, ved det- det er lidt tidligt at jeg allerede tænker på juleønsker

men keder i til disse ting, til jeres børn?

min knægt er 5,8 til december, vil han kunne få noget ud af det

vad tænker i ellers om det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2016

Karina84

Vi har dem ikke selv herhjemme, da vi synes det er ret dyre... 

Men de har dem henne i deres børnehave. Mine er 3 og 5, og de leger/har leget en del med det. Dog er den store begyndt at miste interessen for det, men jeg ved ik om det hænger sammen med at han er kommet i den ældste gruppe nu og jeg mener ikke lige at ha' set det ovre i deres afdeling. 

Men den bette på 3 har så overtaget interessen 

Hmm altså det kommer jo nok an på jeres dreng, til vores tror jeg ikke det ville være det store hit mere. Han har ligesom lavet det han kan med det og bliver ikke udfordret så meget med det mere.

Han er så også virkelig rykket på det kreative her det seneste år, og er begyndt at kunne bygge efter tegninger, og har altid leget meget med det almindelige lego 

Anmeld Citér

19. september 2016

Moar2011

Karina84 skriver:

Vi har dem ikke selv herhjemme, da vi synes det er ret dyre... 

Men de har dem henne i deres børnehave. Mine er 3 og 5, og de leger/har leget en del med det. Dog er den store begyndt at miste interessen for det, men jeg ved ik om det hænger sammen med at han er kommet i den ældste gruppe nu og jeg mener ikke lige at ha' set det ovre i deres afdeling. 

Men den bette på 3 har så overtaget interessen 

Hmm altså det kommer jo nok an på jeres dreng, til vores tror jeg ikke det ville være det store hit mere. Han har ligesom lavet det han kan med det og bliver ikke udfordret så meget med det mere.

Han er så også virkelig rykket på det kreative her det seneste år, og er begyndt at kunne bygge efter tegninger, og har altid leget meget med det almindelige lego 

Ja selvfølgelig så kan jeg godt se at det bliver for kedeligt for din dreng 

min dreng konkubine bygge mændene i en LEGO kasse, så der er lidt vej endnu 

hvad tænker du at du vil ønske dig til ham den store? 

Anmeld Citér

19. september 2016

Karina84

Moar2011 skriver:

Ja selvfølgelig så kan jeg godt se at det bliver for kedeligt for din dreng 

min dreng konkubine bygge mændene i en LEGO kasse, så der er lidt vej endnu 

hvad tænker du at du vil ønske dig til ham den store? 

Åh det er da et godt spørgsmål 

Men jeg tænker at han ønsker sig noget hvor han kan bygge, tegne, skrive, male... 

Så er der også noget starwars, avengers, pokemon og osv. der fanger ham lige nu... 

Ellers så tror jeg at vi gør som sidst, at vi tager ham/dem med ud og kigger i Toys 'r us og BR, når vi nærmer os og noterer os hvad han virker ekstra begejstret for  

Anmeld Citér

19. september 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har været studerende på et fritidshjem hvor de er blevet flittigt brugt - men synes der skal være mange før det er sjovt for så stor en størrelse (i hvert fald hvis interessen skal være der i længere tid)

Anmeld Citér

19. september 2016

Moar2011

Karina84 skriver:

Åh det er da et godt spørgsmål 

Men jeg tænker at han ønsker sig noget hvor han kan bygge, tegne, skrive, male... 

Så er der også noget starwars, avengers, pokemon og osv. der fanger ham lige nu... 

Ellers så tror jeg at vi gør som sidst, at vi tager ham/dem med ud og kigger i Toys 'r us og BR, når vi nærmer os og noterer os hvad han virker ekstra begejstret for  

ja, det plejer jeg også, men 8 ud af 10 gange peger han må store bil, til de mindre børn. griner.

synes det svært, hver år hvad man skal ønske til dem.

Anmeld Citér

19. september 2016

Moar2011

mor:) skriver:

Jeg har været studerende på et fritidshjem hvor de er blevet flittigt brugt - men synes der skal være mange før det er sjovt for så stor en størrelse (i hvert fald hvis interessen skal være der i længere tid)

det vi man jo helst gerne, at det er, når det er så dyrt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.