Ægløsning efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2016

Anonym trådstarter

Hej! Jeg vil lige høre om der er nogle her der kan hjælpe mig. Jeg havde en SA her den 4/9 ca. jeg har efterfølgende købt en ægløsningstest, som jeg tilfældigt tig den 17/9, og den var bragende positiv. Min mand og jeg havde 2xsex den 13/9 og igen den 18/9, hvad er sandsynligheden for at jeg kan være blevet gravid igen? Og hvor tidligt kan jeg evt. teste?  Håber i kan hjælpe en forvirret kvinde!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej! Jeg vil lige høre om der er nogle her der kan hjælpe mig. Jeg havde en SA her den 4/9 ca. jeg har efterfølgende købt en ægløsningstest, som jeg tilfældigt tig den 17/9, og den var bragende positiv. Min mand og jeg havde 2xsex den 13/9 og igen den 18/9, hvad er sandsynligheden for at jeg kan være blevet gravid igen? Og hvor tidligt kan jeg evt. teste?  Håber i kan hjælpe en forvirret kvinde!! 

Er der nogle der kan se hvad jeg har skrevet? ��?

Anmeld Citér

19. september 2016

MissMoon

Jeg havde en SA 29 april, sexede 14 dage senere og blev gravid, er nu 20+3  så jo kan sagtens lade dig gøre

Anmeld Citér

19. september 2016

MissMoon

Og testede positivt d 22 maj 

Anmeld Citér

20. september 2016

Anonym trådstarter

Okay, så kan det faktisk godt lade sig gøre. Altså min mand kommer jo ikke oppe i mig, han trækker sig ud, men stikker den ind lige efter han er kommet, kan det stadig gøre mig gravid?���� 

Anmeld Citér

20. september 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Okay, så kan det faktisk godt lade sig gøre. Altså min mand kommer jo ikke oppe i mig, han trækker sig ud, men stikker den ind lige efter han er kommet, kan det stadig gøre mig gravid?���� 

selvfølgelig kan du være gravid selvom din mand trak sig ud og ind lige efter?! 

Han havde vel ikke vasket pikken i sæbe og vand inden.. Dvs der kan stadig sidde sæd rester! 

Anmeld Citér

21. september 2016

Anonym trådstarter

Hmm�� Det blir spændende når jeg kan teste så.. har en underlig fornemmelse af, at der er baby i maven!! ������

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym trådstarter

Lige i tiden blir jeg mega irriteret over små ting. Kan det være et tidligt tegn på graviditet? Føler mig også mega oppustet??!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.