Meget store fødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Tina2

Kender problemet!!! Min mand har dog lidt mindre fødder- nemlig en str 47 og som du selv skrev er det nogenlunde nemt at finde sko i store str i Aalborg, som vi bor tæt på....

Så kan ikke lige give dig fif til andre steder, bare sige at jeg godt kender det:-) Selvom det godt kan lade sig gøre at finde sko i de str heroppe, så tager det virkelig sin tid og der er jo meget begrænset udvalg i de str.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Mossu

Holst sko i Ryesgade (Århus) har herre sko helt op til str 54.

deres priser er blandede , så det skulle være til a dinde noget til nogen fornuftige penge.

Tina

Anmeld

1. oktober 2009

petersmor

Tjuhl skriver:

ja jeg er jo gift med en stor stor mand og hans fødder er jo tilsvarende kolossale - hvilket giver en del problemer! for hvor filan får man sko i størrelse minimum 48 henne som ikke koster 1400 kr??

sidst vi fik sko til ham var til hans mors begravelse, da vi var i aalborg, hvor de åbenbart er vant til store plader, der fik vi et par pæne sorte sko og et par rigtig gode hverdagssko for i alt 900 kroner.
men nu er der lidt langt til aalborg og de gode hverdagssko hænger kun sammen fordi Søren har omviklet dem med gaffatape  og de pæne sko skulle jo helst ikke bruges til hverdag, så lige nu går i sandaler. og det er jo koldt også selvom han har strømper på i dem (især fordi han har hul i tæerne i halvdelen af sine strømper, så han ligner altså lidt af en hobo). som I nok kan regne ud er der absolut intet sexet ved DEN løsning

så derfor: er der nogen af jer kloge kloge kvinder der ved hvor man kan købe kæmpesko for ordentlige penge?? vi bor på sydfyn, men kommer relativt ofte til københavn (hvor det dog ikke er lykkedes os at finde en eneste skobutik der havde over størrelse 46 - de kiggede faktisk allesammen lamslåede på os som om de tænkte "jamen ved de slet ikke, at det ikke er MODERNE at have store fødder??").

jylland fra vejle og til århus er også okay, hvis der er nogen der ved noget!

vi er ved at være desperate, igår var han simpelthen ved at græde, da han så mine nye læderstøvler til 400 kroner fra zoojs

Hejsa.
Jeg er godt nok ikke gift med en mand med store fødder, men min SØN PÅ 13 ÅR, bruger str 47
vi køber sko i sportsforretninger bla. sportigan.
Hanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.