Ja som overskriften siger er imorgen en virkelig spændende og nervepirrende dag for os her hjemme.
Jeg har været været på puregon i den her uge og skal scannes imorgen for at se hvordan mine ægfolikler reagere om jeg skal have en uge mere eller måske allerede skal insimineres i næste uge
Det føles så vildt at være igang, og endelig vil kunne have en chance for rent faktisk at kunne blive gravid. Vi har været igang I snart 15 lange mdr og har været henvist til behandling siden januar men jeg har været i en venteposition lnkl. en operation af en skillevæg I livmoderen og healingsperiode ind til nu fordi jeg ikke får ægløsning og ikke har nogen rigtig cyklus. Det har været én meget lang rutschebanetur af fustration, opgivelse, sorg, vrede, forvirring, nervøsitet og spekulering at komme til hvor vi er nu, hvor vores drøm endelig kan blive en realitet og det hele går pludselig meget stærkt nu synes jeg og det er fantastisk at vi endelig kan have et håb om måske at kunne stå med vores eget lille mirakel i hænderne inden for måske allerede de næste par år
Ved ikke hvad jeg rigtig vil med dette indlæg og det er måske lidt rodet men måtte bare ud med det et sted hvor der er andre der forstår og har prøvet det jeg går igennem nu. Måske også lidt en lille opdate til dem der evt. har fulgt lidt med i og kan huske mine tidligere indlæg omkring vores kamp og de dertilhørende fustrationer...
Anmeld
Citér