Ægløsning og sæd afgange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
8 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2016

Anonym trådstarter

Ja hvordan skal jeg lægge ud.

Vi har forsøgt os med æl test denne måned smider lige billeder op af dem. For jeg forstår det ikke. Den første test kom en svag streg, igår blev den tydligere og idag en svag streg. Vil det sige min æl har været der? Skal siges at jeg har øget udflåd og en stikken i højre side aller nederst mest når jeg ligger på maven. 

Kan man blive gravid når manden ikke kommer, manden kunne bare slet ikke komme og til sidst var vi begge trætte da vi har været længe igang. vi prøver igen i aften men kan man blive gravid af pre-sperm?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2016

MissTas

Anonym skriver:

Vi har forsøgt os med æl test denne måned smider lige billeder op af dem. For jeg forstår det ikke. Den første test kom en svag streg, igår blev den tydligere og idag en svag streg. Vil det sige min æl har været der? Skal siges at jeg har øget udflåd og en stikken i højre side aller nederst mest når jeg ligger på maven. 

Kan man blive gravid når manden ikke kommer, manden kunne bare slet ikke komme og til sidst var vi begge trætte da vi har været længe igang. vi prøver igen i aften men kan man blive gravid af pre-sperm?

En æl test er først positiv når begge streger er lige tydelige eller teststregen er tydeligere end kontrolstregen. 

Teststregen kan sagtens varierer i styrke uden der har været æl.. Har intet at sige om den er svagere den ene dag.. Du blir nødt til at teste 7-10 dage i træk med start ca. 5-7 dage efter endt mens. 

Anmeld Citér

18. september 2016

MissTas

Anonym skriver:

Her er min positive æl test fra den cyklus hvor jeg blev gravid denne gang. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. september 2016

Anonym trådstarter

Ifølge clue app der følger min cyklus siger jeg starter min befrugtning idag og torsdag er højdepunktet. Startede med første æl 8 dage efter sidste mens dag.

Anmeld Citér

18. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Desværre ikke i nærheden af at være positive, og de kan sagtens svinge i farve uden betydning.

Nej, man kan ikke blive gravid af præejakulat (nu kommer der en masse protester), for det er en klar væske, der frigives og bruges som smørelse, og den dannes af nogle kirtler og har intet med sædproduktionen at gøre. 

Hvis man bliver gravid af afbrudt samleje, er det fordi manden ikke har styr på eller helt kan mærke sin udløsning og får trukket sig for sent, men det er ikke præsæd (alene ordet fortæller det = kommer før sæd).

Anmeld Citér

19. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg blev gravid med min datter på det. Min kæreste kom ud over min mave fordi han ikke ville komme op i mig og jeg blev gravid. Derfor jeg ville høre mere omkring det

Anmeld Citér

19. september 2016

modesty

Desværre ikke i nærheden af at være positive, og de kan sagtens svinge i farve uden betydning.

Nej, man kan ikke blive gravid af præejakulat (nu kommer der en masse protester), for det er en klar væske, der frigives og bruges som smørelse, og den dannes af nogle kirtler og har intet med sædproduktionen at gøre. 

Hvis man bliver gravid af afbrudt samleje, er det fordi manden ikke har styr på eller helt kan mærke sin udløsning og får trukket sig for sent, men det er ikke præsæd (alene ordet fortæller det = kommer før sæd).

Tilføjelse: hvis manden har haft sædafgang tidligere samme dag og ikke har tisset efterfølgende, kan der sidde levende sædceller i urinrøret som kan bevæge sig ud i skeden.

Anmeld Citér

19. september 2016

Anonym

modesty skriver:

Tilføjelse: hvis manden har haft sædafgang tidligere samme dag og ikke har tisset efterfølgende, kan der sidde levende sædceller i urinrøret som kan bevæge sig ud i skeden.

Nemlig, dog teoretisk da miljøet ikke er optimalt for overlevelse, men ja, hvis der er kort tidsrum.

Anmeld Citér

19. september 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste havde ikke haft sædafgang før han kom på min mave dengang. Da vi kun havde sex en gang den aften/dag og jeg var endda på p piller men blev gravid selvom han ikke kom inde i mig og jeg tog p piller. Min mens udblev faktisk og lægerne troede jeg var blevet gravid d. 17 juli da at have sex d. 30 juli ville være umuligt tidsmæssigt og det gik ikke så hurtigt osv. Men ifølge skanning så havde ægget sat sig allerede d. 1 august 2 dage efter sex. Og ja nu ved jeg der sikker kommer en masse at

Det umuligt det går ikke så hurtigt og bum bum, men jo det gjorde det. For ellers er der en helligånd som er far til mit barn hehe da i tiden mellem d. 17 juli og 29 juli havde jeg ikke sex overhoved  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.