Anonym skriver:
Ja hvordan skal jeg lægge ud.
Vi har forsøgt os med æl test denne måned smider lige billeder op af dem. For jeg forstår det ikke. Den første test kom en svag streg, igår blev den tydligere og idag en svag streg. Vil det sige min æl har været der? Skal siges at jeg har øget udflåd og en stikken i højre side aller nederst mest når jeg ligger på maven.
Kan man blive gravid når manden ikke kommer, manden kunne bare slet ikke komme og til sidst var vi begge trætte da vi har været længe igang. vi prøver igen i aften men kan man blive gravid af pre-sperm?
Desværre ikke i nærheden af at være positive, og de kan sagtens svinge i farve uden betydning.
Nej, man kan ikke blive gravid af præejakulat (nu kommer der en masse protester), for det er en klar væske, der frigives og bruges som smørelse, og den dannes af nogle kirtler og har intet med sædproduktionen at gøre.
Hvis man bliver gravid af afbrudt samleje, er det fordi manden ikke har styr på eller helt kan mærke sin udløsning og får trukket sig for sent, men det er ikke præsæd (alene ordet fortæller det = kommer før sæd).
Anmeld
Citér