Råd søges naturmedicin, urter, glidecreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2016

Anonym trådstarter

Hej alle sammen har brug for lidt råd og gode erfaringer  

Er nu startet på 3. cyklus efter en abort, og ja jeg ved det kan tag tid at blive gravid igen. Jeg er sund og rask og fjerner ingen ting der nede og jeg spiser sundt. Min først cyklus var på 30 dage og sidste cyklus var på 29 og der havde jeg også ægløsning, men jeg kan mærke der er noget galt med min hormonbalance for har bla. været meget sur, meget uren hud på hagen, halsen og ryggen, forstoppelse, kvalme, træt og så mangler jeg mit udflåd som jeg ikke har haft siden jeg havde den abort, har ingen ting overhovedet, jo kun meget lidt langt oppe i skeden ved livmoderhalsen. Så er rent ud sagt tør som Sahara 

Derfor ville jeg høre om i har nogle gode råd og erfaringer med noget naturmedicin eller urter der kan hjælpe kroppen lidt på vej til at blive gravid og komme i balance og få gang i mit udflåd for den er jo med til at hjælpe sæden på vej.

Tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2016

freund89

Anonym skriver:

Hej alle sammen har brug for lidt råd og gode erfaringer  

Er nu startet på 3. cyklus efter en abort, og ja jeg ved det kan tag tid at blive gravid igen. Jeg er sund og rask og fjerner ingen ting der nede og jeg spiser sundt. Min først cyklus var på 30 dage og sidste cyklus var på 29 og der havde jeg også ægløsning, men jeg kan mærke der er noget galt med min hormonbalance for har bla. været meget sur, meget uren hud på hagen, halsen og ryggen, forstoppelse, kvalme, træt og så mangler jeg mit udflåd som jeg ikke har haft siden jeg havde den abort, har ingen ting overhovedet, jo kun meget lidt langt oppe i skeden ved livmoderhalsen. Så er rent ud sagt tør som Sahara 

Derfor ville jeg høre om i har nogle gode råd og erfaringer med noget naturmedicin eller urter der kan hjælpe kroppen lidt på vej til at blive gravid og komme i balance og få gang i mit udflåd for den er jo med til at hjælpe sæden på vej.

Tak på forhånd 

Jeg vil anbefale dig at få akupunktur - find en der har forstand på barnløshed. 

Han/hun kan også give gode råd til kosttilskud og helt klart hjælpe din krop i balance igen.

eller evt zoneterapi.

jeg har været barnløs i 3,5 år. Fik hjælp ved reagensglas. Ved mit 3. forsøg fik jeg akupunktur og hun anbefalede flere kosttilskud som jeg nåede at tage i 2 måneder inden ægoplægning. Jeg blev gravid og er 5+0 nu :-)

Anmeld Citér

19. september 2016

Anonym trådstarter

freund89 skriver:

Jeg vil anbefale dig at få akupunktur - find en der har forstand på barnløshed. 

Han/hun kan også give gode råd til kosttilskud og helt klart hjælpe din krop i balance igen.

eller evt zoneterapi.

jeg har været barnløs i 3,5 år. Fik hjælp ved reagensglas. Ved mit 3. forsøg fik jeg akupunktur og hun anbefalede flere kosttilskud som jeg nåede at tage i 2 måneder inden ægoplægning. Jeg blev gravid og er 5+0 nu :-)

Tillykke  min mor er tidligere zoneterapeut så jeg har lært lidt og bruger det et par gange i ugen. Akupunktur har jeg også tænkt på, da jeg kender en der laver det.

Men kan du huske hvilken kosttilskud du tog ?

Anmeld Citér

20. september 2016

freund89

Anonym skriver:

Tillykke  min mor er tidligere zoneterapeut så jeg har lært lidt og bruger det et par gange i ugen. Akupunktur har jeg også tænkt på, da jeg kender en der laver det.

Men kan du huske hvilken kosttilskud du tog ?

Det er helt klart værd at prøve akupunktur, men husk at finde en der har forstand for barnløshed.

Jeg blev vejledet til at tage Chrom, Zink, Selen, Q10, samtidig med jeg i forvejen tog multivitamin med folinsyre, D-vitamin og fiskeolie.

Der er noget der hedder "kanon kuren" prøv at læse om den, det er nogle forskellige kosttilskud man kan tage. Jeg tog ikke alle sammen men udover de andre tog jeg bidronningføde (som kan forbedre ægkvaliteten) og ovaria comp, (dråber man skal tage i et glas vand)

Din mand/kæreste kan også tage Zink, selen og Q10. Det gjorde min selvom han havde god sædkvalitet. Lægerne kunne alligevel se det var forbedret.

I forhold til mit 1. forsøg havde jeg 9 æg og ved mit sidste forsøg hvor jeg havde fået akupunktur og taget kosttilskud havde jeg 17 æg. Så det har helt sikkert gjort en forskel og jeg blev jo gravid :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.