Anonym skriver:
Tillykke
min mor er tidligere zoneterapeut så jeg har lært lidt og bruger det et par gange i ugen. Akupunktur har jeg også tænkt på, da jeg kender en der laver det.
Men kan du huske hvilken kosttilskud du tog ?
Det er helt klart værd at prøve akupunktur, men husk at finde en der har forstand for barnløshed.
Jeg blev vejledet til at tage Chrom, Zink, Selen, Q10, samtidig med jeg i forvejen tog multivitamin med folinsyre, D-vitamin og fiskeolie.
Der er noget der hedder "kanon kuren" prøv at læse om den, det er nogle forskellige kosttilskud man kan tage. Jeg tog ikke alle sammen men udover de andre tog jeg bidronningføde (som kan forbedre ægkvaliteten) og ovaria comp, (dråber man skal tage i et glas vand)
Din mand/kæreste kan også tage Zink, selen og Q10. Det gjorde min selvom han havde god sædkvalitet. Lægerne kunne alligevel se det var forbedret.
I forhold til mit 1. forsøg havde jeg 9 æg og ved mit sidste forsøg hvor jeg havde fået akupunktur og taget kosttilskud havde jeg 17 æg. Så det har helt sikkert gjort en forskel og jeg blev jo gravid :-)
Anmeld
Citér