Tegn hos jer der fødte for tidligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. september 2016

MissTas

Hej piger 

vil hører hvilke tegn i havde på en for tidlig fødsel hvis i havde nogle optræk inden?? 

Jeg er i uge 30 og min mave er de sidste 2 uger sunket voldsomt meget (så meget at andre udefra har bemærket det) Derudover har jeg konstant en pressende/tyngende fornemmelse nedad til over skambenet. Min mand og jeg havde sex i morges hvor han siger, shit jeg tror han ligger langt nede, fordi det bare mærkede meget anderledes end det tidligere har gjort. Er i forvejen i risiko for at føde for tidligt pga medicin og en kronisk sygdom :/ 

synes dog bare det er lige tidligt nok hvis han snart er på vej :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2016

MissTas

Slet ingen :/

Anmeld Citér

18. september 2016

blomst84

Hvis din mand kan mærke barnet ville jeg nok ringe til FG/ jordemoder

Anmeld Citér

18. september 2016

MorTil3+

MissTas skriver:

Hej piger 

vil hører hvilke tegn i havde på en for tidlig fødsel hvis i havde nogle optræk inden?? 

Jeg er i uge 30 og min mave er de sidste 2 uger sunket voldsomt meget (så meget at andre udefra har bemærket det) Derudover har jeg konstant en pressende/tyngende fornemmelse nedad til over skambenet. Min mand og jeg havde sex i morges hvor han siger, shit jeg tror han ligger langt nede, fordi det bare mærkede meget anderledes end det tidligere har gjort. Er i forvejen i risiko for at føde for tidligt pga medicin og en kronisk sygdom :/ 

synes dog bare det er lige tidligt nok hvis han snart er på vej :/ 

Havde mange plukkeveer hele tiden og der var flere gange jeg havde voldsomme tyngde smerter, det føltes som om han stak en arm eller ben ud gennem livmoderhalsen. Og var så indlagt et par gange med rigtige veer som de fik stoppet.

Anmeld Citér

18. september 2016

MissTas

blomst84 skriver:

Hvis din mand kan mærke barnet ville jeg nok ringe til FG/ jordemoder

Ved ikke om det var ham han ku mærke, men han sagde bare det mærkede virkelig underligt og ku også selv mærke det føltes meget anderledes end det plejer. :/ skal heldigvis til jordemoder i morgen formiddag ..

Anmeld Citér

18. september 2016

MissTas

MorTil3+ skriver:

Havde mange plukkeveer hele tiden og der var flere gange jeg havde voldsomme tyngde smerter, det føltes som om han stak en arm eller ben ud gennem livmoderhalsen. Og var så indlagt et par gange med rigtige veer som de fik stoppet.

Jeg har også en del plukveer, men ikke regelmæssige og så kraftige jeg ikke kan holde det ud.. 

Anmeld Citér

19. september 2016

Newsence

jeg havde voldsomme plukveer 8 dage før. Ja de føltes fuldstændig som veer og vi var da flere gange ved at ringe til sygehuset da de var kraftige som alm. veer og regelmæssige, men efter ca. 10-15 min så forsvandt de bare. Visse ting kunn sætte dem igang eks. sex så det undlod vi helt.. fødste 5 uger for tidligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.