Er det for tidligt med nakkefold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
5 svar
3 synes godt om
18. september 2016

Milalas

Kære alle. 

Jeg er pludselig blevet sådan i tvivl om jeg skal til nakkefold for tidligt? Jeg er 11+6 når jeg skal til den.

Mest af alt er jeg nok nervøs og tænker at hvis jeg venter så vil der være større chance for at baby er mere udviklet og så er nakkefolden bedre  

Hvad tænker I om tidspunktet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2016

CBbaby

Nej, det er normalt. nakkefoldsscanninger er fra 11+3... 

Jeg fik en ekstra scanning i 11+3 (privat) da jeg havde nogle komplikationer. Og der kunne de se køn osv. Og det var bedre billeder end min rigtige nakkefoldsscanning i 13+4 så bare rolig 

Anmeld Citér

18. september 2016

MissTas

Milalas skriver:

Kære alle. 

Jeg er pludselig blevet sådan i tvivl om jeg skal til nakkefold for tidligt? Jeg er 11+6 når jeg skal til den.

Mest af alt er jeg nok nervøs og tænker at hvis jeg venter så vil der være større chance for at baby er mere udviklet og så er nakkefolden bedre  

Hvad tænker I om tidspunktet?

De vil ikke tilbyde nakkefoldsscanning i uge 11+ hvis ikke de kan få de mål de skal så præcist som muligt, så ro på  

Anmeld Citér

18. september 2016

Milalas

CBbaby skriver:

Nej, det er normalt. nakkefoldsscanninger er fra 11+3... 

Jeg fik en ekstra scanning i 11+3 (privat) da jeg havde nogle komplikationer. Og der kunne de se køn osv. Og det var bedre billeder end min rigtige nakkefoldsscanning i 13+4 så bare rolig 

Uh, hvor fedt du allerede kunne se køn  Tak for dit svar! 

Anmeld Citér

18. september 2016

Milalas

MissTas skriver:

De vil ikke tilbyde nakkefoldsscanning i uge 11+ hvis ikke de kan få de mål de skal så præcist som muligt, så ro på  

Du har helt ret og så skal jeg bare lade være med at suge alt til mig der står i de blog-indlæg hvor der er skrevet om de negative situationer 

Anmeld Citér

18. september 2016

MissTas

Milalas skriver:

Du har helt ret og så skal jeg bare lade være med at suge alt til mig der står i de blog-indlæg hvor der er skrevet om de negative situationer 

Lige præcis held og lykke! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.