fremmedlegeme i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.383 visninger
12 svar
3 synes godt om
17. september 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Min søn siger han har kommet til at sluge en kugle fra de geomac magneter. 

Ringede til vagtlægen som sagde vi ikke skulle være bekymret den vil komme igennem systemet selv. Vi skulle kontakte den igen hvis han fik smerter.

Han er ikke dum og så jeg sagde han skulle give besked hvis han fik ondt nogen steder.

Han begyndte så at søge gælden gør ondt. Men efter 2 glad vand til det over hvilket først var 2 timer senere. 

Nu sover han men som pukler når er man jo bekymret.

Andre hvis børn har slugt noget som er kommet godt ud af det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2016

Sandratoft

hannetheis skriver:

Ringede til vagtlægen som sagde vi ikke skulle være bekymret den vil komme igennem systemet selv. Vi skulle kontakte den igen hvis han fik smerter.

Han er ikke dum og så jeg sagde han skulle give besked hvis han fik ondt nogen steder.

Han begyndte så at søge gælden gør ondt. Men efter 2 glad vand til det over hvilket først var 2 timer senere. 

Har lige nogle spørgsmål: 

Hvad betyder "søge gælden gør ondt" og "men som pukler" ?

Anmeld Citér

17. september 2016

Lenchick

hannetheis skriver:

"Han begyndte så at søge gælden gør ondt. Men efter 2 glad vand til det over hvilket først var 2 timer senere.

Nu sover han men som pukler når er man jo bekymret."

Vil du omformulere ovenstående afsnit? Det er svært at forstå hvad du mener...

Anmeld Citér

17. september 2016

hannetheis

hannetheis skriver:

Kan se det er nogle ord jeg ikke har fået rettet det skal stå

Han begyndte at sige at halsen gør ondt. Men dette var først efter 2 timer og da han drak 2 glas vand gik det over. Og de sidste 2 timer enden sengetid var det intet.

Nu sover han men som pyller mor er man jo bekymret.

Håber mit indlæg giver bedre mening.

Er det andre hvis børn har slugt et fremmedlegeme.

Anmeld Citér

17. september 2016

hannetheis

Lenchick skriver:

"Han begyndte så at søge gælden gør ondt. Men efter 2 glad vand til det over hvilket først var 2 timer senere.

Nu sover han men som pukler når er man jo bekymret."

Vil du omformulere ovenstående afsnit? Det er svært at forstå hvad du mener...

Har skrevet en rettelse.

Anmeld Citér

17. september 2016

hannetheis

Sandratoft skriver:

Har lige nogle spørgsmål: 

Hvad betyder "søge gælden gør ondt" og "men som pukler" ?

Har skrevet en rettelse

Anmeld Citér

17. september 2016

Rauw

Altså jeg har altid fået at vide at alt magnetisk eller med skrabe kanter kræver indlæggelse. Nu har mine børn aldrig selv slugt noget noget andet end perler (og de har aldrig skabt problemer heldigvis). Men har du fået en anden læges mening? Man ved jo aldrig. 

Anmeld Citér

17. september 2016

hannetheis

Rauw skriver:

Altså jeg har altid fået at vide at alt magnetisk eller med skrabe kanter kræver indlæggelse. Nu har mine børn aldrig selv slugt noget noget andet end perler (og de har aldrig skabt problemer heldigvis). Men har du fået en anden læges mening? Man ved jo aldrig. 

Vagtlægen sagde at kuglerne ikke er magnetiske og burde ingen skade gøre da den er rund.

Har selv testet kuglen og den fanger ikke noget så den er ikke magnetisk.

Anmeld Citér

17. september 2016

Rauw

hannetheis skriver:

Vagtlægen sagde at kuglerne ikke er magnetiske og burde ingen skade gøre da den er rund.

Har selv testet kuglen og den fanger ikke noget så den er ikke magnetisk.

Nå for Søren, kender ik dem du nævner synes bare de lød magnetiske   Derfor tænkte jeg en anden læges mening var lidt vigtig. Men hvis det bare er plastik skal de/den nok komme ud. Bare hold godt øje med ham, og hvis han får feber så tøv ikke med at kører ham til vagtlægen. 

Anmeld Citér

17. september 2016

sne190810

Min datter har engang spist/slugt to ørepropper.... De kom ud, hele og helt intakte - dog snaskede, ca et døgn senere. 

Opdagede det først da de lå i bleen, men forinden havde der ikke været noget med hendes almene tilstand :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.