Sig mig, er det bare mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
2 svar
3 synes godt om
16. september 2016

MysteriousAngel

Nu har jeg flere gange oplevet at folk kommer på besøg hos andre MED deres syge børn? 

Hvorfor?

Hvorfor vil man udsætte sit syge barn for den sociale kontakt, de fleste børn/voksne gider da ikke besøge nogle når de har feber.

Hvorfor synes man at det er ok, at tage på besøg hos andre MED sit syge barn og derved smitte andre? 

Er det pludselig blevet socialt acceptabelt og jeg har bare ikke forstået det?

Nu snakker vi ikke om en alm. forkølelse men mere børn der har feber/skoldkopper og lign..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2016

mpr

MysteriousAngel skriver:

Nu har jeg flere gange oplevet at folk kommer på besøg hos andre MED deres syge børn? 

Hvorfor?

Hvorfor vil man udsætte sit syge barn for den sociale kontakt, de fleste børn/voksne gider da ikke besøge nogle når de har feber.

Hvorfor synes man at det er ok, at tage på besøg hos andre MED sit syge barn og derved smitte andre? 

Nu snakker vi ikke om en alm. forkølelse men mere børn der har feber/skoldkopper og lign..

Det ville jeg ikke kalde acceptabelt.. Hvis børnene er syge så skal de blive hjemme.. Herhjemme har vi den regel at hvis man er så syg at man ikke kan komme i skole/institution så skal man heller ikke alle mulige andre steder hen. 

Jeg ved ikke helt hvordan jeg ville reagere hvis nogen tog deres syge barn med herhjem.. 

Ville nok ikke sende dem hjem, men ville muligvis påtale det når der ikke er børn til stede.. 

Anmeld Citér

16. september 2016

Monski

MysteriousAngel skriver:

Hvorfor?

Hvis vores børn har feber osv så bliver vi altid hjemme. 

Hvis de er snottede eller forkølet så informere vi altid folk om det og så tager vi den derfra  jeg synes faktisk alt andet er enormt respektløst, ligesom jeg synes det er dybt respektløs at sende syge børn i vuggestue 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.