blodsukker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
10 svar
1 synes godt om
16. september 2016

Anonym trådstarter

Nogen herinde som ved hvad lavt blodsukker kan skyldes.

har igennem flere år ofte gået sukkerkold trods jeg spiser og spiser... så har endelig fået taget mig sammen til at få det tjekket. mit blodsukker var 4,8 efter jeg havde spist. men skal havde taget en imens jeg faster i næste uge.. min egen læge tog også en blodprøve med sådan en langvarig blodsukker ting og har lige fået mail at den lå lidt under normalen så vi skulle vente på nogen flere prøver.. men nu sidder jeg her og er blank hvad det kan skyldes for sukkersyge har man jo høj blodsukker?

jeg er glad for jeg endelig har fået taget mig sammen for køre kold konstant de sidste par mdr og de sidste uger er det gået helt ned af bakke... 

men er dog spændt og nervøs over hvad grunden er...

nogen kloge hoveder herinde som kan gi mig lidt ro indtil jeg høre mere fra lægen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

har igennem flere år ofte gået sukkerkold trods jeg spiser og spiser... så har endelig fået taget mig sammen til at få det tjekket. mit blodsukker var 4,8 efter jeg havde spist. men skal havde taget en imens jeg faster i næste uge.. min egen læge tog også en blodprøve med sådan en langvarig blodsukker ting og har lige fået mail at den lå lidt under normalen så vi skulle vente på nogen flere prøver.. men nu sidder jeg her og er blank hvad det kan skyldes for sukkersyge har man jo høj blodsukker?

jeg er glad for jeg endelig har fået taget mig sammen for køre kold konstant de sidste par mdr og de sidste uger er det gået helt ned af bakke... 

nogen kloge hoveder herinde som kan gi mig lidt ro indtil jeg høre mere fra lægen? 

ingen ? 

føler mig endnu mere unormal haha 

Anmeld Citér

17. september 2016

esioul

Anonym skriver:

Jeg tænker at det sagtens kan være diabetes. 

Anmeld Citér

17. september 2016

Muffinmus

Diabetes kan jo både give for høje og for lave bloddukkertal. Så det er en god idé med en test. Lavt blodsukker er en grim ting, så sørg for du har en juice eller lignende med dig til du er udredt.

Anmeld Citér

17. september 2016

Mullesmith

Spiser du generelt bare for lidt? 

Anmeld Citér

17. september 2016

Anonym trådstarter

hmm synes bare kun google giver svar på at sukkersyge giver for højt... håber virkelig på at blive udredt snart for det er hårdt hele tiden og skal planlægge sine måltider og alligevel ende med at gå kold trods jeg spiser meget og gerne fiber. protin og kuldhydrat.... pt skal jeg gerne spise hver 2-3 time for ikke at gå helt ned.. og det mega synd for manden når det sker for bliver virkelig nemt irreteret bliver utilpas sveder hele min krop føles energi kold.. kan ikke koncenterer mig om noget og min tanker er bare skal havde noget mad nuuuuu men ikke altid det hjælper ofte ender jeg også med is eller ligne oveni fordi jeg ikke føler jeg har fået nok pga sukkerkold.... men vil være dejlig og få et resultat i det her så jeg ikke er hende den mærkelig som Behøver mad konstant... mine kolleager kan sagtens gå en helt dag uden trods det heller ikke er sundt... jeg kan ikke komme på job uden morgenmad inden ... fungere slet slet ikke så... nogen dage skal jeg havde juice i sengen for at kunne få kræfter til at komme op for min krop føles helt færdig.. heldigvis sjælent jeg vågner og har det sådan men har altid en juice eller kiks i min nat skuffe  og jeg går i søvne har før vågnet ved at jeg gnasket kiks midt nat HA HA ikke smart  godt jeg er normal vægt

Anmeld Citér

17. september 2016

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Spiser du generelt bare for lidt? 

overhoved ikke.. nok nærmer modsat fordi jeg hele tiden føler det ikke er nok mad fordi jeg går kold ret så let 

Anmeld Citér

17. september 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

overhoved ikke.. nok nærmer modsat fordi jeg hele tiden føler det ikke er nok mad fordi jeg går kold ret så let 

Ja så ved jeg det ikke,  du må jo have en lynhurtig forbrænding. Håber lægen finder ud af det.

Anmeld Citér

18. september 2016

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Ja så ved jeg det ikke,  du må jo have en lynhurtig forbrænding. Håber lægen finder ud af det.

ifølge blodprøver er min forbrænding normal.. tager da også lidt på især når jeg går lidt for meget amok i det usunde  men ofte er det faktisk fordi jeg er gået kold og min hjerne siger giv mig mad is chips kage også selv om jeg jo godt ved det ikke er sundt ofte.... heldigvis går weekenden hurtig. 

Anmeld Citér

18. september 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Måske producerer du for meget insulin? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.