Undrer mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
5 svar
2 synes godt om
16. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg havde sidst mens d. 9/8-16.

Og beregnet termin nu er 16/5-17.

Men jeg har en anelse om jeg er længere henne, fordi min mave allerede er begyndt at vokse.. Det er mit barn nummer 2, fødte sidst for 9 år siden. 

Min forrige mens var underlig.. 

Så derfor har jeg en mistanke til jeg kan være en måned længere henne... 

Nogen herinde som har blødt (som alm mens) efter de er blevet gravide?? 

KNUS!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg havde sidst mens d. 9/8-16.

Og beregnet termin nu er 16/5-17.

Men jeg har en anelse om jeg er længere henne, fordi min mave allerede er begyndt at vokse.. Det er mit barn nummer 2, fødte sidst for 9 år siden. 

Min forrige mens var underlig.. 

Så derfor har jeg en mistanke til jeg kan være en måned længere henne... 

Nogen herinde som har blødt (som alm mens) efter de er blevet gravide?? 

KNUS!

Jeg har ikke prøvet det selv, men ved det sker for nogle kvinder. Har en veninde der i begge sine graviditeter har blødt som normalt over halvdelen af tiden. Første gang stoppede hun med at bløde (og opdagede graviditeten) i uge 26 og anden gang opdagede hun det først i uge 30 fordi hun havde blødt som normalt indtil da.

Anmeld Citér

20. september 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg har ikke prøvet det selv, men ved det sker for nogle kvinder. Har en veninde der i begge sine graviditeter har blødt som normalt over halvdelen af tiden. Første gang stoppede hun med at bløde (og opdagede graviditeten) i uge 26 og anden gang opdagede hun det først i uge 30 fordi hun havde blødt som normalt indtil da.

Ja Okai....

ja så er det jo ik bare mig der er skør, men så kan det faktisk ske...

Anmeld Citér

20. september 2016

Pianisten

Jeg fik "mens" eller noget der mindede om, den dag jeg skulle have haft alm mens. Men den var meget kortere og meget lettere i styrke, derfor havde jeg min mistanke Ved dog at min mor har haft alm "menstruation" de første 3 mdr af alle hendes graviditeter, og kender også til andre som har haft blødning hver måned, så de ikke har fattet mistanke. Tror det sagtens kan ske ind i mellem, hvis kroppen ikke danner højt nok hcg til at kunne holde en blødning tilbage

Anmeld Citér

20. september 2016

Skouboe

Du skal også være opmærksom på, at man bliver noget hurtigere stor 2. gang.

Anmeld Citér

20. september 2016

tarkoflen

Min svigerinde så i sin anden graviditet ud med det samme ud til at være hvad der ville have svaret til næsten halvvejs henne i den første graviditet. Så det kan også bare gå stærkt anden gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.