Det bliver nok et længere debatindlæg det her, håber alligevel der er nogle der kan komme med lidt..
Kæresten og jeg har forsøgt at blive gravide aktivt de sidste 3 måneder, men har været uden beskyttelse de sidste 2 år, og der er bare ikke sket en ski*
Jeg havde en MA i 2014 og lige siden har min cyklus kokset for vildt..
Jeg var så blevet sendt til gynækolog som undersøgte mig, og alt så fint ud, og havde normalt størrelse æg folikkel en uge før æl, og der skete heller ingenting i denne cyklus, så fandt jeg et debat indlæg omkring vitex og gele royal og tænkte at det ville jeg prøve, så jeg startede med gele royal, og mærkede noget til det da jeg fik æl (Jeg kastede op på dagen for æl.) Efterfølgende fik jeg virkelig ømme bryster, og havde brændende areola ved berøring, og da jeg så synes at jeg havde haft mine symptomer længe nok besluttede jeg mig for at teste, og den var negativ og dagen efter fik jeg mens.
Jeg plejer aldrig at have ømme bryster op til mens. jeg har haft en god periode med det, men det forsvandt pludselig og nu har jeg fået det igen efter jeg er startet op på royal, jeg stoppede så med royal da jeg fik menstruation for nu ville jeg lægge pb på hylden og slappe af i sindet, men så får jeg ekstreme ømme bryster igen 
Er der nogle der har haft sådanne bivirkninger på gele royal 14 dage efter de stoppede med dem?
Anmeld
Citér