Nogle gangen skal jeg altså tænke mig om.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

iln

Ja.. hold da op hvor har jeg bare dummet mig.
Jeg har en super god kammerat Dennis. Min karnevalsbuddy, fast matadorpartner en gang om uge mm., men midt i min eksamensperiode og hans specialeskrivning, måtte vi desværre sætte vores aktiviteter på stand by. Han skrev speciale hele sommeren, og vi blev enige om at han skulle kontakte mig i slutningen af juli, når han var færdig.
Det bliver slutningen af juli, august går, jeg føder Silas - hører stadig ikke fra ham og nu siger vi den 1. okt. Jeg har simpelthen været så skuffet og gal, for faktisk samtlige af mine venner har dumpet mig efter jeg blev gravid... havde da bare aldrig troet af Dennis kunne finde på det.

Så igår aftes fik jeg bare nok. Jeg skrev en rimlig ubehagelig besked (kan jeg se i dag når jeg læser den igennem) om hvor skuffet jeg var bla bla bla.... hvad jeg nu fik fyret af.

Jeg har så lige modtaget en sms fra ham nu, hvor han undskylder mange gang, ønsker tillykke med min søn og slutter af med: Desværre har jeg de seneste mdr. brugt al min energi på min mor og far, da min far har fået kræft. Vi venter stadig på svar på nogle prøver, men når jeg engang er på højkant vil jeg gerne se jer alle sammen igen.

Nu sidder jeg så og tænker... IDA DIT KÆMPE FJOLS! Selvfølgelig er Dennis ikke som alle de andre... det kunne du jo have sagt dig selv. Selvfølgelig var der en grund til,at jeg ikke hørte fra ham. Hvad skulle den grimme sms egentlig til for.. hvad fik du ud af det... ikke en skid andet end at sætte dit eget pis i kog.

Sidder lige nu og overvejer hvad jeg kan gøre... mænd får godt nok ikke blomster, men har lyst til at sende ham et eller andet får at vise min medfølelse. Ved desværre hvordan det er (min mor har også haft kræft, men er pt clean).

Så jeg har lige fået et rap over fingerne i dag.

Og lige et billed af min min fantastiske ven og jeg.... da alt var godt og man kunne drikke sig fuld og ryge de smøger man havde lyst til (hende i midten "er" min bedste veninde. En af dem der droppede mig da jeg blev gravid... desværre)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Jules

Åh ha søde... sådan noget kan jo ske! Det kunne du jo ikke vide!

Anmeld

1. oktober 2009

anna-jonas

En undskyldning og en buket blomster ville nok være kuren mod det, både for dig og ham.................................selvfølgelig kan mænd få blomster, og han trænger nok til dem lige nu, hvor hans verden er fyldt med angst og venten.
Men Ida.................sådan noget kunne vi vist alle komme til...................det med at tale(skrive) før vi tænker, ikke???
Heldigvis er ordet undskyld blevet opfundet....................

Mette

Anmeld

1. oktober 2009

Skouboe

Alle kan lide kønne ting, der dufter... send ham en rigtig lækker buket og se om ikke du allerede er tilgivet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.