Mærkelig besked på kærestens tlf.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
11 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. september 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste havde glemt sin tlf i dag, og da han skal foretage et vigtigt opkald i dag, ville jeg hurtigt finde hans arbejdsnummer og ringe og fortælle ham det.. Men det jeg i stedet støder på er denne sms, som han fik kl 4:30 i nat (stavefejl mm. er ikke mine ):

"Hej Det er Anette fra tv3 find en ven. Fortæl lidt om dit udsen alder job og hvor du bor i en sms kun sms og jeg svare tilbage knuz anette"

Hm, ved ikke hvad jeg skal tænke.. Kan det være en fejl, et tilfælde? Men jeg får da ikke sådanne beskeder ved fejl, skal man ikke først tilmelde sig noget? Og hvad er det for en ven der skal findes? 

Hvad synes I det ligner? Skal jeg være bekymret? 

Og lad det nu venligst ligge, at man ikke kigger i andres tlf, det var ikke helt hensigten her at lede efter sådan noget, og heller ikke hvad jeg spørger om.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Spørg ham. 

Det lyder meget mærkeligt, og jeg tænker straks på sådan noget tekst tv dating, som var moderne for 15 år siden, hvor man sendte en SMS til et bestemt nummer og så kom den op på text tv.

Anmeld Citér

16. september 2016

Kildebakken

Kan det handle om en barndomsven som han gerne vil genforenes med på TV? Ville ikke bekymre mig om utroskab udfra den besked. Dog ville jeg måske savne lidt fortrolighed, hvis han ikke har nævnt det 

Anmeld Citér

16. september 2016

God-mor

Kildebakken skriver:

Kan det handle om en barndomsven som han gerne vil genforenes med på TV? Ville ikke bekymre mig om utroskab udfra den besked. Dog ville jeg måske savne lidt fortrolighed, hvis han ikke har nævnt det 

Jeg tænker at hvis det handlede om at finde en barndomsven så er udseenede og job ligegyldigt. Jeg tænker mere at han søger noget udenoms, men ved det selvfølgelig ikke.

Anmeld Citér

16. september 2016

Anonymor

Og så kan det jo være forkert nummer

Anmeld Citér

16. september 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker at det sagtens ka være forkert nr! Vh stine

Anmeld Citér

16. september 2016

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Og så kan det jo være forkert nummer

Det håber jeg virkelig også på. Men så ville han da fortælle det, så vi kunne undre/grine lidt sammen? Det virker bare mystisk..

Anmeld Citér

16. september 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Det håber jeg virkelig også på. Men så ville han da fortælle det, så vi kunne undre/grine lidt sammen? Det virker bare mystisk..

han fik den i morges. Måske har han bare ikke nået det inden arbejde. 

Anmeld Citér

16. september 2016

AnoMom

Hvis han søger noget udenoms er det så ikke meget dumt at gøre det i offentlig tv ? 

Tror mere det er en fejl. Plus så virker det underligt at man kun må svarer på SMS. Tror ikke din kæreste har noget med det at gøre. 

Besleivelse af udseende siger intet. Han ville nærmere blive bedt om at sende mail med billede og oplysninger. Aldrig sms

Anmeld Citér

16. september 2016

asphodel

Anonym skriver:

Min kæreste havde glemt sin tlf i dag, og da han skal foretage et vigtigt opkald i dag, ville jeg hurtigt finde hans arbejdsnummer og ringe og fortælle ham det.. Men det jeg i stedet støder på er denne sms, som han fik kl 4:30 i nat (stavefejl mm. er ikke mine ):

"Hej Det er Anette fra tv3 find en ven. Fortæl lidt om dit udsen alder job og hvor du bor i en sms kun sms og jeg svare tilbage knuz anette"

Hm, ved ikke hvad jeg skal tænke.. Kan det være en fejl, et tilfælde? Men jeg får da ikke sådanne beskeder ved fejl, skal man ikke først tilmelde sig noget? Og hvad er det for en ven der skal findes? 

Hvad synes I det ligner? Skal jeg være bekymret? 

Og lad det nu venligst ligge, at man ikke kigger i andres tlf, det var ikke helt hensigten her at lede efter sådan noget, og heller ikke hvad jeg spørger om.

Jeg tror mere det er noget phishing / spam. Ansatte fra et professionelt sted som et TV-program på TV3 kan da umuligt skrive og stave så ringe - det er da umuligt at tage seriøst, og så tvivler jeg på at de udelukkende samler alt deres information ind via SMS. Det lyder da tåbeligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.