Jeg fandt ud af for under en uge siden at min datter har været udsat for vold af sin fars ekskæreste i form af at blive slået, råbt af, givet skylden for forholdsproblemer, taget i kun et ben og en arm og kylet et par meter ind i sin seng, blevet tvunget til at kalde hende for mor og igen slået hvis hun ikk ville.. han fik det at vide af et venneparret han havde til fælles med eksen da de var sammen, efter at hans nye kæreste spurgte ind til hvorfor vores datter spurgte om hun også ville være ond mod hende.. de gik fra hinanden for fire måneder siden, men han har først fået det at vide nu, på trods af at de har overværet volden ved flere lejligheder.. jeg lagde i perioden godt mærke til at min datter var meget tilbagetrukken, havde mærkelige blå mærker en gang i mellem og tit havde ondt i ryggen, men da jeg snakkede med børnehaven om det, sagde de at hun havde haft lidt problemer med nogle drenge ovre i børnehaven og at hun ikk var den eneste.. vi har fortalt børnehaven hvad der er kommet frem i lyset, og de sendte os videre til familierådgivningen, som vil give os lidt værktøjer til at hjælpe vores datter i fremtiden.. Men der er ingen andre end mig der mener at hans eks skal anmeldes og straffes for at have påført den slags vold på en da 2-3 årig pige, for faderen vil ikk gøre det i frygt for at der skal betales erstatning til eksen hvis hun bliver varetægtsfængslet og der ikk bliver nogen sag alligevel og endnu mere fordi han frygter at miste de venner der har fortalt ham om episoderne der er foregået mens han har været væk hjemmefra og hvordan hun skiftede personlighed.. og familierådgiveren sagde at eksen kunne sejle i sin egen sø efter dennes mening, så længe hun ikk havde nogen børn ovre hos sig.. Men problemet er jo netop at der har været et barn derovre som er blevet udsat for de her ting.. så jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig nu når alle lader til at modsætte sig alle former for anmeldelser af hende..
Anmeld
Citér