Afføring - farve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg har en datter på 4 år, hvis afføring for det meste er gul med lidt lyst brunt i. Nogle dage kan den være helt grå hvid og andre dage kan den være lys brun. Aldrig mørk brun. Den er normal i konsistensen. Sådan har det nok været i nogle et par måneder nu, men hun er ikke og har ikke været syg. Jeg har(desværre) ikke tænkt så meget over det, da hun er meget kræsen, og jeg dermed har givet det skylden, men her til aften har jeg googlet, og det skulle jeg nok ikke have gjort, da der kom flere alvorlige sygdomme op. Jeg kontakter selvfølgelig lægen i morgen, men jeg tænkte om der var andre herinde der har oplevet det samme, og der forhåbentlig kan berolige mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har en datter på 4 år, hvis afføring for det meste er gul med lidt lyst brunt i. Nogle dage kan den være helt grå hvid og andre dage kan den være lys brun. Aldrig mørk brun. Den er normal i konsistensen. Sådan har det nok været i nogle et par måneder nu, men hun er ikke og har ikke været syg. Jeg har(desværre) ikke tænkt så meget over det, da hun er meget kræsen, og jeg dermed har givet det skylden, men her til aften har jeg googlet, og det skulle jeg nok ikke have gjort, da der kom flere alvorlige sygdomme op. Jeg kontakter selvfølgelig lægen i morgen, men jeg tænkte om der var andre herinde der har oplevet det samme, og der forhåbentlig kan berolige mig?

Hej med dig.

Jeg har ikke selv erfaring med det, men har også læst, at den helst ikke må være hvidlig. Jeg håber, at lægen kan komme med en afklaring - og mon ikke alt er, som det skal være  

Held og lykke med hende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.