Til jer som barberer jer for neden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2016

Anonym trådstarter

Til jer som har mave på og som plejer at barbere jer forneden. Hvis I stadig barberer jer hvordan får I det så gjort? Jeg er knap 25 uger henne og maven skygger for forlystelsescenteret så jeg ikke længere kan skrabe den fri for hår. 

Hvis jeg allerede må opgive så ender jeg jo med at få den vildeste pels inden maven er skrumpet så meget ind efter fødslen, at jeg kan trimme den igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2016

Lilott

Anonym skriver:

Til jer som har mave på og som plejer at barbere jer forneden. Hvis I stadig barberer jer hvordan får I det så gjort? Jeg er knap 25 uger henne og maven skygger for forlystelsescenteret så jeg ikke længere kan skrabe den fri for hår. 

Hvis jeg allerede må opgive så ender jeg jo med at få den vildeste pels inden maven er skrumpet så meget ind efter fødslen, at jeg kan trimme den igen.

Jeg føler mig frem Ellers kan man bruge et lille spejl for at kunne se

Anmeld Citér

15. september 2016

heaven

15. september 2016

Anonym trådstarter

Lilott skriver:

Jeg føler mig frem Ellers kan man bruge et lille spejl for at kunne se

Arh ja da

Anmeld Citér

15. september 2016

Anonym trådstarter

heaven skriver:

Manden

Det tør' jeg ikke. Han er ikke så gelinde i forhold til sådan et job. Ellers godt forslag.

Anmeld Citér

16. september 2016

mija

Altså jeg er i 40 uge, og kan "sagtens" stadig barbere mig, jeg føler mig bare frem og er ekstra forsigtig. 

Anmeld Citér

16. september 2016

Camellia

Brugte god tid og følte mig frem 

Anmeld Citér

16. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg lod manden gøre det på mig da maven blev for stor. Det morede os lige meget hver gang. 

Anmeld Citér

16. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg har prøvet det der med at føle mig frem. Jeg synes bare det tager rigtig lang tid. Det er jo nærmest kun i weekenden at der er tid til det, hvis jeg kan mobilisere den tålmodighed der skal til for at få det gjort.

Tak for jeres inputs

Anmeld Citér

16. september 2016

Anonym

Jeg føler mig frem, og det er helt sikkert ikke kønt dernede, og nok nogle totter hist og pist... Men det kan min mand godt tåle. Her hen over sommeren har min mand vejledt mig, hvis vi skulle i badetøjet, så der ikke var noget i bikinikanten. Så har han bare peget og sagt hvor jeg skulle køre en ekstra tur 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.