aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Janep

vi ska ha aspares suppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

memuffin

Mormilla skriver:

Med friske gullerødder og bønner fra haven

Men i kunne os lave en tærte, hjemmelavet pizza, pasta ret, hakkebøf med blødeløg, fisk i flødesovs, hjemmelavet burger ( fisk, kylling eller okse ) med en hjemme lavet dressing, Frikadeller med koldkartoffelsalat... Kan ikke lige komme på flere lige nu Men håber at det kunne hjælpe lidt...

meget... har fået ideer til de næste dage ... takker  syndes virkelig det er svært at blive ved at finde på... og når man spø'rger fanilen siger de.. det er ligemeget... det du har lyst til at lave ... grrrrrrrrrraaaaaaaaaaaa

Anmeld

1. oktober 2009

Mormilla

memuffin skriver:

meget... har fået ideer til de næste dage ... takker  syndes virkelig det er svært at blive ved at finde på... og når man spø'rger fanilen siger de.. det er ligemeget... det du har lyst til at lave ... grrrrrrrrrraaaaaaaaaaaa

Jeg synes os at det er meget svært! Vi laver en madplan hver uge for at det ikke skal blive det samme hele tiden

Anmeld

1. oktober 2009

kiroo

memuffin skriver:

det minder meget om det svar jeg får når jeg spørg. det ved jeg ikke, og syntes sku det er svært at finde på noget til ugens 7 dage, og pige barnet på 4 ville have spagetti, eller lagsange. pizza, eller bare nudler og grøntsager, som altid kommer sidst ind ellers har hun spist alle peberfrugterne og agurkerne.. hun elsker grønt..

Anmeld

1. oktober 2009

memuffin

Mormilla skriver:

Jeg synes os at det er meget svært! Vi laver en madplan hver uge for at det ikke skal blive det samme hele tiden

go ide... kunne være det var en ide... især nu her hvor jeg skat til at starte igen.... ( er på barsel lige pt)

Anmeld

1. oktober 2009

Jules

memuffin skriver:

tror jeg prøver... lyder super lækkert... måske også med ris

Det er os rigtig godt

Anmeld

1. oktober 2009

Mormilla

memuffin skriver:

go ide... kunne være det var en ide... især nu her hvor jeg skat til at starte igen.... ( er på barsel lige pt)

Ja det gør det hele lidt nemmere hvis man ved hvad man skal lave :O)

Anmeld

1. oktober 2009

memuffin

det minder meget om det svar jeg får når jeg spørg. det ved jeg ikke, og syntes sku det er svært at finde på noget til ugens 7 dage, og pige barnet på 4 ville have spagetti, eller lagsange. pizza, eller bare nudler og grøntsager, som altid kommer sidst ind ellers har hun spist alle peberfrugterne og agurkerne.. hun elsker grønt..

min den store elsker også grønt... ville helst leve helt vegetarisk hvis han fik lov.. og så siger de at børn i dag ikke spiser grøntsager 

Anmeld

1. oktober 2009

Kaufie

Vi skal have risengrød.

Det var planen for et par dage siden, hvor mine forældre uventet meldte deres ankosmt, så dér fik vi det ikke. I aften skal det være - så er vi sikre på at William spiser sig 102% mæt

Anmeld

1. oktober 2009

memuffin

Mormilla skriver:

Ja det gør det hele lidt nemmere hvis man ved hvad man skal lave :O)

ja det tror jeg !!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.