Vores datter B på 1 år er for ca. 14 dage siden startet i vuggestue efter et kortere forløb i dagpleje. Dagplejeren stoppede meget pludseligt, hvilket vi er rigtig kede af. Vi følte virkelig at der blev taget godt hånd om vores datter. Kontoret prøvede at finde en ny plads til os, men åbningstiderne passede os dårligt og derfor ansøgte vi om plads i den lokale vuggestue, som vi kun har hørt godt om. Men desværre kunne hun ikke starte før at jeg selv skulle starte op efter barsel og derfor blev det en meget hurtig indkøring. Vores datter er heldigvis en stærk pige og har taget det fint. Dog har hun de sidste par dage blevet lidt ked af det når jeg er gået. Ikke noget voldsomt og måske er det meget forventeligt. Måske er det pga den hurtige indkøring eller fordi det er far der har stået for indkøringen, men jeg føler at det er meget upersonligt når man kommer. Om morgen er der ikke tid til at man lige kan snakke med en af de ansatte om hvordan hun har sovet, spist om morgen osv. Og om eftermiddagen er det svært overhovedet at få afvide hvordan dagen gået, hvordan B har sovet eller spist eller hvad de har lavet. Ofte ved personen jeg spørger det ikke fordi de først er mødt ind over middag eller også er der en der lige hurtigt siger at det er gået godt. Intet andet. Slet ikke som jeg er blevet vant til i dagplejen. Jeg ved godt at der er flere børn og man ikke lige kan sammenligne det.
Er det for meget forlangt?
Jeg må indrømme at jeg er skuffet over den måde det bliver kørt på.
Anmeld
Citér