hvornår begynd i at få mave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2016

Camellia

Jeg var 5 mdr henne før det var rigtig tydeligt på mig at jeg ikke bare havde spist for meget  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2016

NejaJ

Hejsa

Jeg er 1½ måned henne, og jeg KAN se min mave er vokset... Ik bare oppustet, MEN den er der sku allerede! 

Kan ikke passe mine egne bukser, så det er med leggnins nede under maven

Anmeld Citér

16. september 2016

Miss LT

Jeg er mega oppustet! Kan slet ikke lukke mine bukser og ser allerede gravid ud, men er kun i uge 5-6 stykker. 

Ved jo godt det ikke er baby der fylder, men nøj hvor ser jeg dog gravid ud! Er helt rundt allerede og er normalt helt flad, så frygter da folk gætter på jeg er gravid inden uge 12 

Anmeld Citér

18. september 2016

heaven

I uge 21 begyndte maven så småt, her 2 gang... 1. Gang var jeg omkring 26 uger henne.....

Anmeld Citér

19. september 2016

MissMoon

Er 20 uger henne og folk tror jeg er høj gravid det er dog 2 gangs, i min første graviditet ku man se det omkring uge 16-17 stykker 

Anmeld Citér

20. september 2016

Falk43

Førstegangsgravid . Jeg var oppustet gravid fra uge 10 men også så forstoppet , puha det er ikke rart med den fornemmelse . Så stoppede jeg med alm jern og spiser hæmo jern i steder hver 3 dag og i  løbet af 4 dage var maven væk  nu i uge 16 + 3 er den tilbage med den fineste lille bule af livmoder  og baby

Anmeld Citér

21. september 2016

Sus21

Jeg er 6+5 og når jeg har spist er jeg meget oppustet men nåt jeg vågner om morgen er der igen ting , 

Er det også normalt at man ikke mærker noget hiv og træk i underlive på det her tidspunkt, jeg kan ingen ting mærke og har ikke kalvme  hjælp er så bange 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.