Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2016

Ievute93

Hej med jer, 

Min mands sæd er desværre ikke god nok, så vi er nu igang med vores første ivf forsøg. Jeg fik sat 1 æg op på 2 dagen her den 3 september. Imorgen er min BP dag og jeg er allerede helt knust. Jeg har læst flere indlæg end jeg burde, taget alt for mange graviditets tests end jeg burde  de er alle sammen negative. Jeg tog en så sent som imorges og den var stadig negativ.  Er der overhovedet en chance for jeg kan være gravid imorgen ?? 

Det skal siges, jeg altså er 23 år gammel og er i mit bedste fødealder, har været en god høne, som lægen sagde. Arrgh jeg kan slet ikke vente til imorgen  

Er der nogen der testede negativt hele vejen igennem og testede positivt på en BP?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2016

MissTas

Ievute93 skriver:

Hej med jer, 

Min mands sæd er desværre ikke god nok, så vi er nu igang med vores første ivf forsøg. Jeg fik sat 1 æg op på 2 dagen her den 3 september. Imorgen er min BP dag og jeg er allerede helt knust. Jeg har læst flere indlæg end jeg burde, taget alt for mange graviditets tests end jeg burde  de er alle sammen negative. Jeg tog en så sent som imorges og den var stadig negativ.  Er der overhovedet en chance for jeg kan være gravid imorgen ?? 

Det skal siges, jeg altså er 23 år gammel og er i mit bedste fødealder, har været en god høne, som lægen sagde. Arrgh jeg kan slet ikke vente til imorgen  

Er der nogen der testede negativt hele vejen igennem og testede positivt på en BP?

Har ikke så meget forstand på IVF behandling og sådan.. Men tænker hvis ikke du kan teste positivt i dag, så tror jeg ikke du skal regne med en positiv blodprøve i morgen. Håber dog jeg tager fejl og krydser hvad jeg krydse kan 

Anmeld Citér

15. september 2016

Anonym

hejsa

vis du ikke kan får en positiv prøve i dag så tro jeg ikke på du får en positiv blodprøve i morgen

Anmeld Citér

15. september 2016

Lisbeth1985

Jeg tror desværre heller ikke,at du kan håbe på en positiv blodprøve i morgen:-( Har I æg i fryseren til det næste forsøg?

Jeg håber,at det snart lykkes!

Anmeld Citér

22. september 2016

Ievute93

MissTas skriver:

Har ikke så meget forstand på IVF behandling og sådan.. Men tænker hvis ikke du kan teste positivt i dag, så tror jeg ikke du skal regne med en positiv blodprøve i morgen. Håber dog jeg tager fejl og krydser hvad jeg krydse kan 

tusinde tak, den var desværre også negativ øv bøv på den igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.