første gang min dreng skal sove hos sin far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. september 2016

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

Jeg har lige brug for et godt råd. Mig og min søn flyttede ud sidste lørdag, og i morgen er det så første gang min dreng skal sove hos hans far.

Min holdning er at selvfølgelig er det ok, men min mave er en stor knude og mit hjerte gør ondt. Så jeg mangler nogle gode ideer til hvad pokker jeg skal bruge eftermiddagen og aftenen på, så jeg måske kan distrahere mig selv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2016

sandramor

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Jeg har lige brug for et godt råd. Mig og min søn flyttede ud sidste lørdag, og i morgen er det så første gang min dreng skal sove hos hans far.

Min holdning er at selvfølgelig er det ok, men min mave er en stor knude og mit hjerte gør ondt. Så jeg mangler nogle gode ideer til hvad pokker jeg skal bruge eftermiddagen og aftenen på, så jeg måske kan distrahere mig selv

jeg ved hvor hårdt det er første gang ens barn skal være væk fra en 

Men husk at tænk på at sønnike er i gode hænder hos farmand 

Lav en aftale med en god veninde, tag på cafe eller i biografen.... besøg noget familie sådan at du ikke bare sidder derhjemme alene og blir ked eller andet

Anmeld Citér

15. september 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Første gang min dreng skulle sove hos sin far allierede jeg mig med en god veninde og tog en tur i byen og fik nogle drinks og morede mig. :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.