Min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. september 2016

Anonym trådstarter

Hej skriver da jeg faktisk ikke ved hvordan jeg skal takle det..!!mit barn har gået i special børnehave inden han blev visiteret til alm klasse her efter sommerferien..I det faglige område er han super super dygtig men det kniber med det sociale...Han krammer sine skole kammerater og det er der mange der ikke vil ha..!!har snakket med læreren om at han ikke gøre det for at drille eller andet men af venlighed...og igår har jeg snakket med ham igen at man kun kan kramme mor og far og ikke skolekammerater hele tiden...Slå og bandeord osv. Har han ikke vidst til han startede i skolen...hvordan eller hvad skal jeg gøre snakke har jeg men ....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2016

Anonymor

Tror måske det kræver du uddyber hvorfor han gik i specialbørnehave?

Anmeld Citér

15. september 2016

Anonym trådstarter

Tror måske det kræver du uddyber hvorfor han gik i specialbørnehave?

han var de 3 år da han startede i special børnehaven ...på grund af han  havde koncentrations besvær og begyndte at snakke helt efter tre års alderen...Der var andre børn med andre problemer så faktisk kan man sige at de faktisk ikke direkte lege sammen men lærte at være sammen på en pæn måde ..her kommer krammeri istedet for at slå skal du kramme osv... Vi tænkte ikke det vil være et problem i skolen sådan direkte....men til dagligt er han en meget nærværende barn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.