3+1 og slet ingen svag streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2016

Anonym trådstarter

Hej piger, 

håber på lidt hjælp. Har haft 2 aborter. Kunne første gang teste positivt 3+4. Anden gang svagt 3+0. Har begge gang haft fornemmelse af graviditet, øget udflåd, murren i maven, ømme bryster og let kvalme. Har nu ingen symptomer og ingen svag streg. Er al håb ude? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2016

Zelinasmor

Hej piger, 

håber på lidt hjælp. Har haft 2 aborter. Kunne første gang teste positivt 3+4. Anden gang svagt 3+0. Har begge gang haft fornemmelse af graviditet, øget udflåd, murren i maven, ømme bryster og let kvalme. Har nu ingen symptomer og ingen svag streg. Er al håb ude? 

Fordi du har kunne teste tidligt før behøver du ikke kunne denne gang. Hvorfor tester du ikke på test dag i stedet for at psyke dig selv? så er du afklaret.

Anmeld Citér

14. september 2016

God-mor

Hej piger, 

Det er alt for tidligt at se endnu. Jeg testede først positivt 4+2 denne gang og er blevet sat mellem 8-10 dage tilbage! Så hvis du bare er få dage kortere henne end 3+1 hvis du er gravid er er det jo umuligt at få en streg nu. 

Håber den kommer om en uges tid eller to

Anmeld Citér

14. september 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar begge to 

Fordi jeg har en rygrad spm en regnorm, derfor tester jeg for tidligt 

ved hvornår jeg havde ægløsning så kan desværre ikke være kortere henne 

Anmeld Citér

16. september 2016

lilledittemor

Tak for svar begge to 

Fordi jeg har en rygrad spm en regnorm, derfor tester jeg for tidligt 

ved hvornår jeg havde ægløsning så kan desværre ikke være kortere henne 

fejl

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.