Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkLarsen skriver: 15+ her Mærkede ham hver dag fra 17+, min moderkage ligger også bagud
15+ her
Mærkede ham hver dag fra 17+, min moderkage ligger også bagud
Har ikke helt styr på det, der forud og bagud. Fik også af vide at min ligger forud
Men dejligt at se at det er "tidligt" ved jer alle. Glæder mig til jeg begynder
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rockertand skriver: Ved de 3 første lå moderkagen på bagvæggen, så det var omkring uge 18, og lige efter nakkefoldsskanning ved de 2 næste. Den fjerde gang lå den foran, og der var jeg omkring uge 22 og rastløs, fordi det var så meget anderledes på alle måder.
Ved de 3 første lå moderkagen på bagvæggen, så det var omkring uge 18, og lige efter nakkefoldsskanning ved de 2 næste.
Den fjerde gang lå den foran, og der var jeg omkring uge 22 og rastløs, fordi det var så meget anderledes på alle måder.
Nøj, det var da sent ? Håber jeg mærker før
Bissen skriver: Uge 13 og hver dag fra uge 16
Uge 13 og hver dag fra uge 16
Ej, hvor dejligt. Håber jeg er en af se heldige at mærke det så tidligt
14 uger her med nummer 2, ligesom den første. Men begge gange har/er de ligget helt ud til maveskindet.
Øv, er i 14+2 men mærker intet
Jeg kan se på scanning han er aktiv og rigtig størrelse (vi har lige været afsted) men kan det skyldes at hun snakkede om at moderkagen ligger mod ryggen ?
Første gang for mig jeg er gravid
Første gabg lå min moderkage bagved - altså ud mod ryggen. Der mærkede jeg spark fra omkring uge 16. Her 2. gang ligger min moderkage foran, altså ud mod maven - det giver naturligt nok et ekstra lag at baby skal sparke "igennem" for st kunne mærkes - nu er jeg i uge 24 og mærker stadig ingen spark - kun blop ... Men har ved 3 scanninger set, hvor VILD hun er derinde, så det er størrelsen og kræfterne på hende, der gør at hun ikke, endnu, kan sparke tydeligt igennem.. Men venter med længsel på det første tydelige spark.
Elli skriver: Øv, er i 14+2 men mærker intet Jeg kan se på scanning han er aktiv og rigtig størrelse (vi har lige været afsted) men kan det skyldes at hun snakkede om at moderkagen ligger mod ryggen ? Første gang for mig jeg er gravid
Det kan være fordi det er første gang at du intet mærker. Men har hørt, at det også kan skyldes at moderkagen ligger mod ryggen. Men ved det ikke.
Tanja.mp skriver: Det kan være fordi det er første gang at du intet mærker. Men har hørt, at det også kan skyldes at moderkagen ligger mod ryggen. Men ved det ikke.
Min veninde siger også at hun først mærkede i uge 20(også førstegangsgravid) - glæder mig bare så meget
Første gang 17+ og anden gang allerede 12+
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128