Fremlæggelse om ledelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
5 svar
2 synes godt om
13. september 2016

Sujan

Kære alle jer kloge kvinder.

jeg har lavet en fagprøve, hvor jeg herefter snart skal til eksamen. Den konklusion jeg er kommer med viser tegn på en usynlig ledelse. Er der nogen der kender nogle gode teorier man evt. ville kunne bruge til en fremlæggelse. 

Det er lægesekretæruddannelsen. 

Er gået helt blanco ovenpå en meget hård opgave skrivning. 

Så nogen gode fif?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2016

1977

Profilbillede for 1977

Ved ikke om du kan bruge ham, men jeg er stor fan af John Adair  Og nu spørger jeg sikkert dumt, men skal du ikke lave din teori før din konklusion?  

Anmeld Citér

13. september 2016

Sujan

1977 skriver:

Ved ikke om du kan bruge ham, men jeg er stor fan af John Adair  Og nu spørger jeg sikkert dumt, men skal du ikke lave din teori før din konklusion?  

Det vil jeg undersøge... Det har desværre ikke været en del af vores undervisning men vil se om jeg kan bruge noget derfra alligevel.

altså jeg har afleveret min fagprøve. De ting jeg har fundet ud af, mener jeg udspringer af en usynlig ledelse 

Anmeld Citér

13. september 2016

1977

Profilbillede for 1977
Sujan skriver:

Det vil jeg undersøge... Det har desværre ikke været en del af vores undervisning men vil se om jeg kan bruge noget derfra alligevel.

altså jeg har afleveret min fagprøve. De ting jeg har fundet ud af, mener jeg udspringer af en usynlig ledelse 

Nej han er desværre ikke så brugt herhjemme, men han er meget visuel  Held og lykke med det

Anmeld Citér

14. september 2016

Mamacita til 2 piger

Sujan skriver:

Kære alle jer kloge kvinder.

jeg har lavet en fagprøve, hvor jeg herefter snart skal til eksamen. Den konklusion jeg er kommer med viser tegn på en usynlig ledelse. Er der nogen der kender nogle gode teorier man evt. ville kunne bruge til en fremlæggelse. 

Det er lægesekretæruddannelsen. 

Er gået helt blanco ovenpå en meget hård opgave skrivning. 

Så nogen gode fif?

Prøv at google ledelsesgitteret, situationsbestemt ledelse og du kan også inddrage mc gregors menneskesyn..  

Anmeld Citér

14. september 2016

Mamacita til 2 piger

Og adizes  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.