G-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at det eneste rigtige er at tage en ny test om et par dage. Men jeg kan simpelthen ikke lade være med at analysere på det her! 

Hvad siger I? Skyggestreg eller er jeg blevet bims? :/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2016

WantingBaby2012

Jeg kan desværre ikke se noget. 

Men krydser fingre for, at der kommer en streg frem om et par dage. Hvor langt ville du være henne?

Anmeld Citér

13. september 2016

Musen91

Anonym skriver:

Jeg ved godt at det eneste rigtige er at tage en ny test om et par dage. Men jeg kan simpelthen ikke lade være med at analysere på det her! 

Synes den ser ugyldig ud da jeg kan se en tyk streg som nummer to streg. Så jeg ville ikke konkludere noget ud fra den :/ men tage en ny imorgen eller om et par dage.

Anmeld Citér

13. september 2016

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Jeg kan desværre ikke se noget. 

Men krydser fingre for, at der kommer en streg frem om et par dage. Hvor langt ville du være henne?

Jeg er ikke helt sikker, da min cyklus er lidt uregelmæssig. Plejer at svinge mellem 26 og 40 dage, og da jeg sidst lå på 28 dage og jeg i dag er på dag 30, kunne jeg ikke helt dy mig for at tage en test. Må bare væbne mig med tålmodighed selvom det er svært 

men tak for svar 

Anmeld Citér

13. september 2016

MissTas

Anonym skriver:

For mig ser den desværre negativ ud.. Men krydser da for at du kan teste positivt snart 

Anmeld Citér

13. september 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

For mig ser den desværre negativ ud.. Men krydser da for at du kan teste positivt snart 

Æv, men tusind tak fordi du gad kigge og svare Jeg håber også der sker noget snart

Anmeld Citér

13. september 2016

mija

For mig ser den desværre også negativ ud.. Håber og krydser for at den snart er der! 

Anmeld Citér

13. september 2016

AnoMom

For mig ser den desværre også negativ ud. Krydser fingre for du bare er i lang cyklus og derfor ikl så langt henne 

Anmeld Citér

13. september 2016

Anonym trådstarter

Tak, hvor er I søde  Man føler sig lidt fjollet når man bliver så "paranoid" at man må have andre til at kigge på den 

Anmeld Citér

13. september 2016

MissTas

Anonym skriver:

Tak, hvor er I søde  Man føler sig lidt fjollet når man bliver så "paranoid" at man må have andre til at kigge på den 

Man kan nemt stirre sig total blind.. Kender det alt for godt .. Så nogle gange rart nok at folk udefra kigger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.