JM besøg og en baby der har travlt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
12 svar
3 synes godt om
13. september 2016

grinny

Var på fødegangen for 14 dage siden fordi jeg havde regelmæssige plukveer der varede 1 minut med en pause på 2 minutter og sådan varede det en hel time. Den gang blev min livmoderhals målt til 3 cm og var lige omkring 1 cm åben.

Har så i dag været til JM og hun spørg selvfølgelig indtil om jeg stadig har plukveer og måtte jo fortælle at jeg konstant har en hård mave og mange gange om dagen er der plukveer der virkelig strammer til, dog uden smerter! 

Hun vil se lige tjekke min livmoderhals, 1 1/2 cm og i hvert fald 2 cm åben - det kunne hun ikke så godt lide når jeg har så mange plukveer så nu SKAL jeg leve på sofaen og når mine plukveer er regelmæssige igen så SKAL jeg kontakte FG.

Med andre ord, hun mener ikke at lillepigen bliver derinde tiden ud! 

34+1 - så meget gerne nogle uger endnu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2016

God-mor

grinny skriver:

Var på fødegangen for 14 dage siden fordi jeg havde regelmæssige plukveer der varede 1 minut med en pause på 2 minutter og sådan varede det en hel time. Den gang blev min livmoderhals målt til 3 cm og var lige omkring 1 cm åben.

Har så i dag været til JM og hun spørg selvfølgelig indtil om jeg stadig har plukveer og måtte jo fortælle at jeg konstant har en hård mave og mange gange om dagen er der plukveer der virkelig strammer til, dog uden smerter! 

Hun vil se lige tjekke min livmoderhals, 1 1/2 cm og i hvert fald 2 cm åben - det kunne hun ikke så godt lide når jeg har så mange plukveer så nu SKAL jeg leve på sofaen og når mine plukveer er regelmæssige igen så SKAL jeg kontakte FG.

Håber hun bliver derinde i hvert tilfælde et par uger endnu du må finde en god serie og ligge og nørde pøj pøj

Anmeld Citér

13. september 2016

grinny

God-mor skriver:

Håber hun bliver derinde i hvert tilfælde et par uger endnu du må finde en god serie og ligge og nørde pøj pøj

Ja der er ikke så meget andet at gøre 

Men troede jeg skulle til at bage pizzasnegle, pølsehorn og lave nem aftensmad til fryseren - det forbliver så en tanke 

Anmeld Citér

13. september 2016

Bak

grinny skriver:

Men troede jeg skulle til at bage pizzasnegle, pølsehorn og lave nem aftensmad til fryseren - det forbliver så en tanke 

Hehe, man kan heldigvis godt klare sig uden den slags lager i fryseren

Det havde jeg også intentioner om ved mine graviditeter, men det blev aldrig rigtigt til noget  

Håber for jer at hun bliver derinde lidt endnu. Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

13. september 2016

MorTil3+

grinny skriver:

Krydser for at hun bliver der lidt endnu, men det skal nok gå hvis hun kommer nu. Jeg havde 1 1/2 cm livmoderhals og 2 cm åben i uge 28 og han blev derinde til 35+1, de sidste 2 uger var min livmoderhals helt væk. 

Anmeld Citér

13. september 2016

God-mor

grinny skriver:

Ja det er nok ikke så smart at gå i gang med det helt store  måske manden kunne lokkes, hvis han har overskud til det 

Anmeld Citér

13. september 2016

grinny

Bak skriver:

Hehe, man kan heldigvis godt klare sig uden den slags lager i fryseren

Det havde jeg også intentioner om ved mine graviditeter, men det blev aldrig rigtigt til noget  

Håber for jer at hun bliver derinde lidt endnu. Held og lykke med det hele 

Ja heldigvis, men troede lige jeg skulle være super barsels mor der bager og laver mad  Det blev en drøm 

Ja hun skulle gerne blive i hvert fald 3 uger! 

Anmeld Citér

13. september 2016

grinny

God-mor skriver:

Ja det er nok ikke så smart at gå i gang med det helt store  måske manden kunne lokkes, hvis han har overskud til det 

Kunne godt lokke ham, men ved ikke om jeg tør  Han er altså ikke så god i et køkken

Anmeld Citér

13. september 2016

grinny

MorTil3+ skriver:

Krydser for at hun bliver der lidt endnu, men det skal nok gå hvis hun kommer nu. Jeg havde 1 1/2 cm livmoderhals og 2 cm åben i uge 28 og han blev derinde til 35+1, de sidste 2 uger var min livmoderhals helt væk. 

Ja heldigvis kan hun klare det hvis det skulle være, men kunne jeg bare vente til uge 37 ville jeg blive glad 

Anmeld Citér

14. september 2016

God-mor

grinny skriver:

Kunne godt lokke ham, men ved ikke om jeg tør  Han er altså ikke så god i et køkken

Haha åh okay Måske skal i bare spise rugbrød og færdigretter den første uge så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.