Kløe på hænder/mave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2016

Muhmi

I morges vækkede jeg mig selv ved at jeg lå og skam-kløede mig på mine hænder, de klør stadig, men slet ikke nær så meget.. Er begyndt at klø under brysterne og på selve maven... Ville i ringe til lægen og høre hvad det kan være? Vil jo helst ikke virke som om jeg bare ringer.. Skal til md-scanning i morgen på hospitalet, skal jeg vente med at sige det til jeg kommer derind?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Er du gravid  

stort tillykke ( hepper på en pige denne gang) 

jeg plejer og skrive en mail til min læge hvis jeg ikke føler det er vigtigt. 

Anmeld Citér

13. september 2016

fnuggi

Muhmi skriver:

I morges vækkede jeg mig selv ved at jeg lå og skam-kløede mig på mine hænder, de klør stadig, men slet ikke nær så meget.. Er begyndt at klø under brysterne og på selve maven... Ville i ringe til lægen og høre hvad det kan være? Vil jo helst ikke virke som om jeg bare ringer.. Skal til md-scanning i morgen på hospitalet, skal jeg vente med at sige det til jeg kommer derind?

det lyder som om du har fået dig en god omgang graviditets kløen jeg havede det også og der er ikke meget at gøre ved det men prøv at høre din læge af jeg endte med at måtte tag alegi piller for det var over tre måneder men gik over da hun kom ud 

Anmeld Citér

13. september 2016

Muhmi

Aisha skriver:

Er du gravid  

stort tillykke ( hepper på en pige denne gang) 

jeg plejer og skrive en mail til min læge hvis jeg ikke føler det er vigtigt. 

Hihi, jaaah jeg er så og taaak  Hepper også lidt selv på en pige  Men selvfølgelig allermest på et raskt barn  

Det lyder som en idé, det tror jeg at jeg vil gøre  

Anmeld Citér

13. september 2016

Muhmi

fnuggi skriver:

det lyder som om du har fået dig en god omgang graviditets kløen jeg havede det også og der er ikke meget at gøre ved det men prøv at høre din læge af jeg endte med at måtte tag alegi piller for det var over tre måneder men gik over da hun kom ud 

Ååårh det lyder træls... Det har jeg ikke lyst til, har jo 4½ måned endnu 

Anmeld Citér

13. september 2016

xStinepigen

Muhmi skriver:

Det er faktisk lidt vigtigt at få tjekket kløen, nogle får f.eks leverbetingetgraviditetskløe. Men tænker jeg ikke du kan have allerede . Men god ide at få tjekket, tror ikke damerne til scanningerne kan fortælle hvd det er  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.