Mærkelig menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. september 2016

Anonym trådstarter

Hej allesammen  

Jeg er så forvirret over min menstruation. Den kom desværre i fredags og stoppede delvis i går og var helt væk hele dagen i dag gå kom den igen her for en time siden. Mit spørgsmål er hvorfor?  Hvad er der galt med mig? Jeg håber at i kan hjælpe mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2016

CR

Anonym skriver:

Hej allesammen  

Jeg er så forvirret over min menstruation. Den kom desværre i fredags og stoppede delvis i går og var helt væk hele dagen i dag gå kom den igen her for en time siden. Mit spørgsmål er hvorfor?  Hvad er der galt med mig? Jeg håber at i kan hjælpe mig. 

Det er normalt at kroppen har mærkelige menstruationer af og til. 

Anmeld Citér

13. september 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hej allesammen  

Der er ikke noget galt med dig. Det er helt normalt at ens mens er underlig engang i mellem. Specielt når man er i gang med projekt baby.

Anmeld Citér

13. september 2016

Anonym trådstarter

Ja tænkte jeg også sidste gang jeg havde menstruation og nu er det sån igen. Ved godt at jeg ikk er gravid. Men ville bare hører, har ikk prøvet at den ter sig sån før. Og nu er den væk igen. Jeg forstår bare ikk min krop. �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.