Hjælp til en taske/holder til mobil???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. september 2016

Taco78

Profilbillede for Taco78

Er der nogen, der kan hjælpe? 

Jeg søger en eller anden taske/holder til at hænge om halsen/over skulderen til vores mobiltelefoner på mit arbejde. De skal kunne rumme en iphone 6 med cover.. Det skal ikke være en lille dametaske - så vil mine mandlige kollegaer nok gøre vrøvl  

/ Taco78 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2016

Bshizzle

Taco78 skriver:

Er der nogen, der kan hjælpe? 

Jeg søger en eller anden taske/holder til at hænge om halsen/over skulderen til vores mobiltelefoner på mit arbejde. De skal kunne rumme en iphone 6 med cover.. Det skal ikke være en lille dametaske - så vil mine mandlige kollegaer nok gøre vrøvl  

Hvad med sådan en taske ligende som man f.eks har på overarmen? 

Dem man f.eks bruger når man løber? 

Ellers kan jeg da anbefale at sætte mobilen fast nede ved hoften i sådan en klemme. 

Anmeld Citér

12. september 2016

Rauw

Hvad med de der man bruger når man løber? Til at sætte om armen eller hoften så armene er fri? Eller bare alm mobilkæder til at ha om halsen? Ved dog ik hvor rart det er med en stor tung iPhone  

Anmeld Citér

12. september 2016

Taco78

Profilbillede for Taco78
Bshizzle skriver:

Hvad med sådan en taske ligende som man f.eks har på overarmen? 

Dem man f.eks bruger når man løber? 

Ellers kan jeg da anbefale at sætte mobilen fast nede ved hoften i sådan en klemme. 

Tak for svar  Jeg er pædagog i en børnehave, og om vinteren har vi jo store flyverdragter på, så derfor tænker jeg, det er bedst med en der hænger om halsen 

/ Taco78 

Anmeld Citér

12. september 2016

Taco78

Profilbillede for Taco78
Rauw skriver:

Hvad med de der man bruger når man løber? Til at sætte om armen eller hoften så armene er fri? Eller bare alm mobilkæder til at ha om halsen? Ved dog ik hvor rart det er med en stor tung iPhone  

Tak for svar  Jeg er pædagog i en børnehave, og om vinteren har vi jo store flyverdragter på, så derfor tænker jeg, det er bedst med en der hænger om halsen  

/ Taco78 

Anmeld Citér

12. september 2016

AnoMom

Hvad med sådan en her? Den er også vandtæt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.