bliver det misforstået hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
7 svar
20 synes godt om
12. september 2016

Fru Hansen

Jeg har snart 10 års jubilæum som dagplejer. 

Jeg har bevaret mit job trods 8 ! fyringsrunder og elsker min hverdag som dagplejer. Jeg har så meget lyst til at fejre at jeg har fået lov at være dagplejer i 10 år 

Jeg kunne godt tænke mig at fejre mit jubilæum med dagplejebørnene, men hvordan i alverden gør jeg det uden at forældrene føler sig tvunget til at give gaver og alt muligt? :-) 

Jeg er kommunalt ansat og der er ikke tradition for at fejre os fra kommunens side. Når vi har 20 års jubilæum får vi en buket blomster!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2016

Muhmi

Fru Hansen skriver:

Jeg har bevaret mit job trods 8 ! fyringsrunder og elsker min hverdag som dagplejer. Jeg har så meget lyst til at fejre at jeg har fået lov at være dagplejer i 10 år 

Jeg kunne godt tænke mig at fejre mit jubilæum med dagplejebørnene, men hvordan i alverden gør jeg det uden at forældrene føler sig tvunget til at give gaver og alt muligt? :-) 

Jeg er kommunalt ansat og der er ikke tradition for at fejre os fra kommunens side. Når vi har 20 års jubilæum får vi en buket blomster!

Inviter forældrene forbi til en omgang eftermiddagskaffe/kage, uden at nævne noget om dit jubilæum og når de så kommer, så kan du jo sige til dem at det er fordi du fejrer dit ti års jubilæum, hvis de føler de vil give en gave, vil de komme med den dagen efter og hvis de ikke føler for at give gave, så er de heller ikke "tvunget" fordi de ikke havde mulighed for at komme med den på dagen
Og STORT tillykke med jubilæet det er dælme flot klaret! 

Anmeld Citér

12. september 2016

Marts<3

Når man har gjort et godt stykke arbejde i 10 år, passet og plejet det dyrebareste vi har. Så må man gerne blive fejret lidt. Er sikker på både børn og voksne ville fejre dig, samt købe en lille blomst. 

Tillykke med dit jubilæum.

Anmeld Citér

12. september 2016

A-1995

Hvor er det skønt at du er så glad for dit job, selvfølgelig skal det fejres❤️

hvis vores dp mor holde jubilæumskomsammen/fest ville vi klart give en gave, og hvis du bare inviterer til hygge i anledningen så kan man vel selv bestemme om man tager en lille gave med ��

Anmeld Citér

12. september 2016

TNBC

Fru Hansen skriver:

Skriv et brev(eller sig det) til foraeldrene, at du gerne vil fejre det, men at de ikke behoever at give gaver, at du bare vil fejre det med boernene(maaske deres foraeldre ogsaa). Hvis de saa alligevel har lyst til at give dig en lille ting, saa lad dem

og tilykke

Anmeld Citér

12. september 2016

M&Ms

Du kunne invitere på kaffe/kage og have bedt om tegninger fra børnene som eneste gave. Så er der ikke noget pres på forældrene og børnene vil elske at lave en tegning til dig..

Anmeld Citér

13. september 2016

Fru Hansen

Tusinde tak for jeres input. Jeg tror jeg inviterer forældre til eftermiddagskaffe og fortæller hvorfor. Især fordi vi også plejer at holde kaffe/fest til både jul og afslutninger. 

Jeg har netop i dag fået besked om at der starter et nyt barn op hos mig på min jubilæumsdag. Det er jo altid dejligt :-)  Nu er jeg lige lidt i tænkeboks pga det nye barn. Men jeg tror jeg tager en endelig beslutning når jeg hører fra de nye forældre. 

Tak for idéen med at ønske mig tegninger.  Jeg ville faktisk være oprigtigt glad for tegninger og ville også gerne hænge dem op. 

Anmeld Citér

13. september 2016

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ville invitere dem på kaffe og kage  

Min egen mor overlevede desværre ikke fyringsrunderne sidst de var her, men svigermor gjorde 

Fantastisk at du er kommet gennem 8 runder og kæmpe TILLYKKE 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.