Slår umotiveret kammerater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. september 2016

mama13

Hej jeg håber at der er nogen der vil dele lignende erfaringer eller har nogle gode råd.

Min søn på 10 år, er begyndt helt umotiveret at slå/skubbe hans klassekammerater. Hans lærer havde fat i mig idag og sagde at hun var lidt bekymret, da det ikke er noget han har gjort før.

Det sker også at han bliver vred herhjemme, når han skal lave lektier, eller jeg beder ham slukke for IPaden.

Ellers er han en sød/ omsorgsfuld og klog dreng.

Er der nogen der har lignede problematik.

Hilsen en bekymret mor  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2016

Mom

Profilbillede for Mom
mama13 skriver:

Hej jeg håber at der er nogen der vil dele lignende erfaringer eller har nogle gode råd.

Min søn på 10 år, er begyndt helt umotiveret at slå/skubbe hans klassekammerater. Hans lærer havde fat i mig idag og sagde at hun var lidt bekymret, da det ikke er noget han har gjort før.

Det sker også at han bliver vred herhjemme, når han skal lave lektier, eller jeg beder ham slukke for IPaden.

Hilsen en bekymret mor  

Er der sket noget nyt i hans tilværelse for nyligt?

Anmeld Citér

12. september 2016

Anonym

Der blev ikke nævnt om der var andre der havde samme måde at reagere på?

Her er det oplevet som frustrationer, men også efter vedvarende slåen og sparker fra andre elever (i det skjulte) som får barnet til at reagere sådan, og som en refleks på at man tror nu bliver jeg slået sparket, og så er det bedre at slå fra sig 

Anmeld Citér

12. september 2016

Kildebakken

Have du spurgt ham hvad han blev bred over?

Anmeld Citér

12. september 2016

Love2

mama13 skriver:

Hilsen en bekymret mor  

Hej. 

Der kan være mange ting han kan reagere på. Hvordan går det ellers med ham i skolen? Er der sket noget nyt hjemme? Hvor længe har det stået på? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.