Den svære ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg testede positiv for ca. 14 dage siden. Efter lidt lyserødt udflåd og generelt dårlig fornemmelse, blev jeg scannet i fredag. I livmoderen kunne man se gestationssækken, men intet foster. Enten er graviditeten gået i stå eller også er jeg ikke så langt henne, som først antaget!

uha, det er en svær ventetid. Har andre prøvet det og hvordan endte historien?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har prøvet for nyligt - og det udviklede sig aldrig til mere. 

Det endte med en udskrabning da mit hcg niveau faldt meget langsomt. 

jeg var dog ikke i tvivl om at det ikke var fordi jeg måske ikke var så langt henne som lægerne også fortalte mig det kunne være (havde helt styr på sidste menstrationsdato) 

Håber din historie ender anderledes og du blot ikke er så langt henne 

Anmeld Citér

11. september 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg har prøvet for nyligt - og det udviklede sig aldrig til mere. 

Det endte med en udskrabning da mit hcg niveau faldt meget langsomt. 

jeg var dog ikke i tvivl om at det ikke var fordi jeg måske ikke var så langt henne som lægerne også fortalte mig det kunne være (havde helt styr på sidste menstrationsdato) 

Håber din historie ender anderledes og du blot ikke er så langt henne 

Jeg kender også min sidste mens dato, men har en temmelig uregelmæssig mens, så det er ikke utænkeligt! Men samtidig har jeg også bare en dårlig fornemmelse.

Anmeld Citér

11. september 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg kender også min sidste mens dato, men har en temmelig uregelmæssig mens, så det er ikke utænkeligt! Men samtidig har jeg også bare en dårlig fornemmelse.

Okay - min mens er så ret præcis. 

Så det er jo noget andet i dit tilfælde - håber virkelig du forbliver gravid 

krydser alle mine fingre Held og lykke 

Anmeld Citér

12. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg er selv i tvivl om, hvad jeg ønsker mig. Det har allerede været fuldstændig vanvittig hårdt og graviditeten er slet ikke igang endnu.

ved du hvor lang tid der går, før man har svar på blodprøverne?

Anmeld Citér

12. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg er selv i tvivl om, hvad jeg ønsker mig. Det har allerede været fuldstændig vanvittig hårdt og graviditeten er slet ikke igang endnu.

ved du hvor lang tid der går, før man har svar på blodprøverne?

Anmeld Citér

12. september 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Jeg testede positiv for ca. 14 dage siden. Efter lidt lyserødt udflåd og generelt dårlig fornemmelse, blev jeg scannet i fredag. I livmoderen kunne man se gestationssækken, men intet foster. Enten er graviditeten gået i stå eller også er jeg ikke så langt henne, som først antaget!

Hvor langt sku du være henne i forhold til din mens? Har læst flere gsnge nu, mange først ser boget i uge 5,6 eller 7

Anmeld Citér

12. september 2016

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Hvor langt sku du være henne i forhold til din mens? Har læst flere gsnge nu, mange først ser boget i uge 5,6 eller 7

Det kan de ikke svare på  

men nu har jeg fået målt mit HCG. I fredags var det 5000. Nu er det 7000, så det er slet ikke steget nok de har mistanke om graviditet udenfor livmoderen.

Anmeld Citér

12. september 2016

Babydreams

Anonym skriver:

Prøvede jeg tilbage i januar, det endte med en udskrabning i februar grundet et vindæg, mit hcg steg, men det fordoblede sig ikke ..

håber dit ender positivt 

Anmeld Citér

12. september 2016

Anonym trådstarter

Babydreams skriver:

Prøvede jeg tilbage i januar, det endte med en udskrabning i februar grundet et vindæg, mit hcg steg, men det fordoblede sig ikke ..

håber dit ender positivt 

Jeg har lige været til akut scanning og så det fineste lille hjerteblink, så alt er tilsyneladende godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.