E-post fra anden kommune

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. september 2016

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved hvorfor jeg får post fra Esbjerg kommune, når jeg selv bor i Skanderborg kommune? Det drejer sig om kontanthhjælpsloftet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Er der nogen der ved hvorfor jeg får post fra Esbjerg kommune, når jeg selv bor i Skanderborg kommune? Det drejer sig om kontanthhjælpsloftet.

Du har måske boet i Esbjerg Kommune??

Anmeld Citér

11. september 2016

TLO

Anonym skriver:

Er det 225-timers reglen? Hvis ja, er det en fejl!

Ved at flere har oplevet det samme. Du kan evt søge på Ricky Magnussen  (privatrådgiver) på fb, hvis du vil vide mere.

Anmeld Citér

11. september 2016

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Du har måske boet i Esbjerg Kommune??

Nej har alle dage været Skanderborgenser. 

Anmeld Citér

11. september 2016

Anonym trådstarter

TLO skriver:

Er det 225-timers reglen? Hvis ja, er det en fejl!

Ved at flere har oplevet det samme. Du kan evt søge på Ricky Magnussen  (privatrådgiver) på fb, hvis du vil vide mere.

Nej heller ikke. Det var at de sociale ydelser er skåret i, så jeg sammenlagt får X antal kroner

Anmeld Citér

11. september 2016

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

ved at der er rigtigt mange der har fået brev fra Esbjerg kommune, det bedste du kan gøre er at ringe til dem i morgen for at være sikker på om det er en fejl eller ej.

Nogle mener at det er fordi Esbjerg har fået den tvivlsomme ære af at skulle være den kommune der sender ud til alle

Anmeld Citér

11. september 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg har også fået fra Esbjerg kommune, jeg bor i Viborg kommune og har kun boet i Silkeborg kommune udover Viborg kommune.

Anmeld Citér

11. september 2016

TLO

Anonym skriver:

Nej heller ikke. Det var at de sociale ydelser er skåret i, så jeg sammenlagt får X antal kroner

Altså kontanthjælpsloftet ? Hvis ja det er en fejl! 

Men som borger har du pligt til at kontrollere, så skriv (ikke ring) til din sb.

Henviser til Ricky Magnussen opslag på fb, avisen dk (Klumme Claus) og DR

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.