D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
san skriver:
Hvordan forgår jeres weekender? Hvor aktive er i med jeres børn... Herhjemme er vi ude formiddag og eftermiddag, ellers sover han meget dårligt..
Vi kan ikke bare være hjemme en hel dag uden at komme ud eller bare på tur, kun hvis han er syg..
Selv i hverdagene går vi en tur eller på en legeplads inden vi spiser, selv om han har været i dagpleje.. Simpelthen fordi han så sover meget bedre...
Hvordan ser jeres dag ud, skal i også ud eller hvordan forgår det hos jer 
Herhjemme står weekenderne på afslapning, opladning og tæt kontakt. Vi fjoller meget og tumler sammen, og leger enten på værelset eller i stuen. Men vi bruger også meget tid på at putte i sofaen og se tegnefilm, læse bog eller synge. Vi kan også sagtens finde på at tage på tur f.eks. i skoven, ned i byen, hjem til en legekammerat eller hjem til mine forældre. Men aldrig flere ture på en dag, så bliver både hun og jeg "forpustet", og hyggen går totalt af. Lige som vi kun meget sjældent laver noget (udover måske kort indkøb) efter vuggestue, fordi hun bliver for træt og for pylret.
Men hun bliver også afleveret rimelig tidligt, og den korteste dag er på 6:30-7 timer (henter hende lige efter lur om fredagen), så vi nyder begge to roen og det tætte samværd i weekenden.
Anmeld
Citér