2 børn er min store familie drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. september 2016

Winwin2017

Hej alle, 

Jeg er ny herinde, vil egentlig bare fortælle min historie, har et barn på 2 år med min mand, vi har været sammen i 9 år, da den lille blev 1 år begyndte vi jagten på en lillebror/søster, blev da også gravid men mistede tidligt i graviditeten, det skete så et par gange og jeg slog tankerne om en lille ny hen for en tid, der er så gået ca. 8 mdr hvor der ikke har været nogen graviditet at- All, selvom jeg har været god til at mærke min æl og prøve at time samleje på datoen, men tænkte jeg vil ikke stresse min krop og "mind" med at det skal ske... nu står jeg her og alle omkring er nygravide og jeg kan mærke at min iver efter at blive gravid er kommet tættere på, min største drøm er at min lille får en søskende og hvis det sker er mit familie liv fuldendt... spørgsmålet er bare hvornår... har egentlig opgivet at det sker, men stadig finder jeg mig selv købe en G test.. for tænk nu hvis.... 

Men min pointer er; nu vil jeg ligge alt det negative i forhold til pb ikke lykkedes bag mig, og starte på en frisk hvor jeg holder modet oppe og tror på det positive, det kunne være fedt hvis andre der der stod i lign situation ville fortælle hvordan det lykkedes for dem eller hvordan i bedst taklede de "negative" tanker og følelser 

Tak fordi du læste med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2016

Anonym

Hej alle, 

Jeg er ny herinde, vil egentlig bare fortælle min historie, har et barn på 2 år med min mand, vi har været sammen i 9 år, da den lille blev 1 år begyndte vi jagten på en lillebror/søster, blev da også gravid men mistede tidligt i graviditeten, det skete så et par gange og jeg slog tankerne om en lille ny hen for en tid, der er så gået ca. 8 mdr hvor der ikke har været nogen graviditet at- All, selvom jeg har været god til at mærke min æl og prøve at time samleje på datoen, men tænkte jeg vil ikke stresse min krop og "mind" med at det skal ske... nu står jeg her og alle omkring er nygravide og jeg kan mærke at min iver efter at blive gravid er kommet tættere på, min største drøm er at min lille får en søskende og hvis det sker er mit familie liv fuldendt... spørgsmålet er bare hvornår... har egentlig opgivet at det sker, men stadig finder jeg mig selv købe en G test.. for tænk nu hvis.... 

Men min pointer er; nu vil jeg ligge alt det negative i forhold til pb ikke lykkedes bag mig, og starte på en frisk hvor jeg holder modet oppe og tror på det positive, det kunne være fedt hvis andre der der stod i lign situation ville fortælle hvordan det lykkedes for dem eller hvordan i bedst taklede de "negative" tanker og følelser 

Tak fordi du læste med 

Det bedste, du kan gøre, er at fokusere på det skønne barn du allerede har.

Anmeld Citér

17. september 2016

Winwin2017

Anonym skriver:

Det bedste, du kan gøre, er at fokusere på det skønne barn du allerede har.

Det gør jeg Skam også hver eneste dag 24/7☺ mit barn er mit kæreste eje men at give en søskende er en drøm der forhåbentlig en dag bliver opfyldt��

Anmeld Citér

17. september 2016

Rauw

Her har det altid taget ca 2-2,5 år at lave lillebror (og siden søster). Har aldrig rigtigt bekymret mig, tænker det er normalt fra naturens side at den ene unge lige skal være stor nok før den næste kommer. Vi har aldrig gået op i ægløsning osv, bare regnet med at det sker når det sker, og det gjorde det jo så også. Nyd dit barn og glæd dig til den næste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.