Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Saphiira skriver: Stort tillykke!
Stort tillykke!
Synes bare den er meget utydelig??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnoMom skriver: Kan ikk se noget på 1. billede. Men er ikke i tvivl på de 2 andre :-)
Kan ikk se noget på 1. billede. Men er ikke i tvivl på de 2 andre :-)
Synes bare den er meget utydelig er 4+1.. Måske jeg skal tage en mere om et par dage så burde den være tydligere ik?
Linkaa skriver: Ja
Ja
Også selvom den er forholdsvis svag? Må prøve at tage en om et par dage - lidt nervøs pga tidligere aborter og uden forlivmoder
Mortiltopigerxx skriver: Synes bare den er meget utydelig??
En streg er en streg. Kunne ikke se det på de første men sagtens på den sidste
Mortiltopigerxx skriver: Synes bare den er meget utydelig er 4+1.. Måske jeg skal tage en mere om et par dage så burde den være tydligere ik?
Det kan du sagtens prøve. Det skader jo ihvertfald ikke :-)
AnoMom skriver: Det kan du sagtens prøve. Det skader jo ihvertfald ikke :-)
Skal til tidlig scanning grundet en del aborter og graviditeter uden for livmoderen så ville være rart at se testen blive tydligere for det gjorde de nemlig ikke sidst
Saphiira skriver: En streg er en streg. Kunne ikke se det på de første men sagtens på den sidste
Ja det rigtigt men den skulle også gerne blive tydligere, det gjorde den ikke de andre gange og endte med enten SA eller udenfor livmoderen
Mortiltopigerxx skriver: Ja det rigtigt men den skulle også gerne blive tydligere, det gjorde den ikke de andre gange og endte med enten SA eller udenfor livmoderen
Krydser for det går godt denne gang
Mortiltopigerxx skriver: Skal til tidlig scanning grundet en del aborter og graviditeter uden for livmoderen så ville være rart at se testen blive tydligere for det gjorde de nemlig ikke sidst
Kan jeg godt forstå. Men tror alt også godt du kan regne med den bliver tydeligere
Saphiira skriver: Krydser for det går godt denne gang
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128