Lav og barnevogn med langt liggemål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
3 svar
3 synes godt om
10. september 2016

mija

Hej derude  

Kæresten og jeg har købt en emmaljunga big star supreme med et liggemål på 98 cm.

Men nu bliver jeg i tvivl om den bliver for stor/klodset for mig at køre rundt med, og om det ser helt tosset ud? Er lille og spinkel og kun 160 høj. 

En kombivogn har også været med i overvejelserne, men eftersom baby ikke kan ligge i den ligeså længe, kom vi lidt væk fra ideen.

Så til jer der ikke er så høje, og har en barnevogn med stort liggemål.. Hvad er jeres erfaringer? Er det slet ikke så slemt at komme rundt med den? 

Kan af gode grunde ikke afprøve det endnu, da baby ikke er kommet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2016

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hej..

Havde en Big Star Surpreme, da min dreng var lille og jeg er en 165 cm, synes bestemt ikke den var klodset eller for stor og gå rundt med 

Anmeld Citér

10. september 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
mija skriver:

Hej derude  

Kæresten og jeg har købt en emmaljunga big star supreme med et liggemål på 98 cm.

Men nu bliver jeg i tvivl om den bliver for stor/klodset for mig at køre rundt med, og om det ser helt tosset ud? Er lille og spinkel og kun 160 høj. 

En kombivogn har også været med i overvejelserne, men eftersom baby ikke kan ligge i den ligeså længe, kom vi lidt væk fra ideen.

Så til jer der ikke er så høje, og har en barnevogn med stort liggemål.. Hvad er jeres erfaringer? Er det slet ikke så slemt at komme rundt med den? 

Kan af gode grunde ikke afprøve det endnu, da baby ikke er kommet 

Jeg er også kun 160 høj og har også en emmaljunga Big Star supreme. Det fungerer upåklageligt 

I vores tilfælde er det godt at vi ikke har fået en mindre. Vores datter er allerede ved at vokse ud af den på trods af at hun kun er 2 år hun har sin fars længde. 

Jeg er helt sikker på at I ikke vil fortryde jeres valg

Anmeld Citér

10. september 2016

Soonmom

Jeg er 150 cm og har aldrig tænkt over det,  hvad hvis du får tvillinger,  så mener du vel der vil se helt sindsygt ud med en tvillingevogn? 

- hvis du mener mht at manøvre rundt med den,  har jeg ingen problemer og jeg har kørt rundt med en stor tvillingevogn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.