Vågner om natten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

cilla87

Hey alle.

Endelig fik jeg taget mig sammen til at indrette min datters værelse, så at hun langt om længe kan sove i et værelse uden mor og far.

Hun vil også gerne sove der... i et par timer.... hun bliver puttet ca. kl 20. og hun vågner som regel mellem kl. 01-03.00. Når hun vågner går jeg selvfølgelig derind og prøver på at putte hende igen, men det duer ikke. Det eneste der hjælper er at hun kommer ind mellem os og putte... så falder hun i søvn med det samme.

Har prøvet i 4 nætter nu, skal hun bruge længere tid til at vænne sig? 

Hun har 4 tænder  på vej lige nu så har tænkt at det måske er det der gør det? eller? 

Nogen der har svar eller forslag?

Knus Cilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Valle81

cilla87 skriver:

Hey alle.

Endelig fik jeg taget mig sammen til at indrette min datters værelse, så at hun langt om længe kan sove i et værelse uden mor og far.

Hun vil også gerne sove der... i et par timer.... hun bliver puttet ca. kl 20. og hun vågner som regel mellem kl. 01-03.00. Når hun vågner går jeg selvfølgelig derind og prøver på at putte hende igen, men det duer ikke. Det eneste der hjælper er at hun kommer ind mellem os og putte... så falder hun i søvn med det samme.

Har prøvet i 4 nætter nu, skal hun bruge længere tid til at vænne sig? 

Hun har 4 tænder  på vej lige nu så har tænkt at det måske er det der gør det? eller? 

Nogen der har svar eller forslag?

Knus Cilla

Hejsa,

Der er ikke andet for end at blive ved til det lykkedes:0) Nogle børn vænner sig til det på at par dage, andre måske på et par uger.

Så mit råd er HOLD UD, selvom det kan være svært, når det hele foregår midt om natten og man er helt bløb af træthed.

Men er sikker på det nok skal lykkedes.

Et andet godt råd( undgå at tænde for meget lys, måske bare en vågelampe, og så ikke snakke til hende. Kun vise hende hvad det er i gerne vil ved hjælp af kropssprog. Lægge hende pænt i ned i hendes seng, nusse hende lidt, og så kun sige nu er det godnat, og så gå ud fra hendes væreslse)

Håber virkelig i får succes:0)

Knus

Christina

Anmeld

1. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Nu ved jeg slet ikke hvor gammel hun er, men hvis det var min datter ville jeg gøre dette:
Putte hende i hendes egen seng som i plejer, når hun så vågner ville jeg tage hende med ind i vores seng(grundet de tænder der er på vej) - når hun så sover, ligger jeg hende ind i sengen igen. Giv hende evt noget som dugter af dig. En af dine bluser som du har haft på.

Held og lykke

Anmeld

1. oktober 2009

Honningblomst

Hvor gammel er hun? Tænker at hun måske har brug for at høre eller mærke at I er tæt på...det er jo ikke for at genere jer at hun vil ind til jer, hun har bare brug for jer...
Jeg har intet råd, andet end at du må mærke efter på dit barn hvad det har brug for og så handle ud fra det...nogle børn sover fint uden mor og far tæt på og andre har brug for trygheden i at have mor og far tæt på..
Knus Eva..

Anmeld

1. oktober 2009

cilla87

Hey alle...
Hun er 9 snart 10 mdr. Jeg vil prøve det med at få hende til at falde i søvn ved os og derefter putte hende igen.. Det lød som en god ide. Hun kan sagtens falde i søvn i sit eget værelse og sove hele natten ud, hjemme ved mormor. Men der har hun ikk sovet i lang tid så det har ikke været imens tænderne er på vej. Så håber det er det, der gør det.

Tak for jeres svar...

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.