cilla87 skriver:
Hey alle.
Endelig fik jeg taget mig sammen til at indrette min datters værelse, så at hun langt om længe kan sove i et værelse uden mor og far.
Hun vil også gerne sove der... i et par timer.... hun bliver puttet ca. kl 20. og hun vågner som regel mellem kl. 01-03.00. Når hun vågner går jeg selvfølgelig derind og prøver på at putte hende igen, men det duer ikke. Det eneste der hjælper er at hun kommer ind mellem os og putte... så falder hun i søvn med det samme.
Har prøvet i 4 nætter nu, skal hun bruge længere tid til at vænne sig?
Hun har 4 tænder på vej lige nu så har tænkt at det måske er det der gør det? eller?
Nogen der har svar eller forslag?
Knus Cilla
Hejsa,
Der er ikke andet for end at blive ved til det lykkedes:0) Nogle børn vænner sig til det på at par dage, andre måske på et par uger.
Så mit råd er HOLD UD, selvom det kan være svært, når det hele foregår midt om natten og man er helt bløb af træthed.
Men er sikker på det nok skal lykkedes.
Et andet godt råd( undgå at tænde for meget lys, måske bare en vågelampe, og så ikke snakke til hende. Kun vise hende hvad det er i gerne vil ved hjælp af kropssprog. Lægge hende pænt i ned i hendes seng, nusse hende lidt, og så kun sige nu er det godnat, og så gå ud fra hendes væreslse)
Håber virkelig i får succes:0)
Knus
Christina
Anmeld