Skyggestreg eller svag positiv? Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2016

hvadskaljegtro

Hej med Jer, 

Jeg er virkelig i tvivl om, hvad jeg her skal tro, da jeg synes det er virkelig svært at bedømme. Jeg ved, at der er alt muligt med tider til aflæsning, at valmed er lorte tests, osv. osv. men er der måske et lille håb om, at jeg har en lille myre? 

Jeg startede ud med at få det - efter nettet - klassiske "brunt udflåd" symptom (3+0/3+1) og derefter var det bare op ad bakke. Oppuster mave, kvalme, træthed, hovedpine, humørsvingninger og i dag murren og stik i underlivet. JA, jeg ved, at det er menstruations symptomer, men sådan plejer jeg ikke - faktisk langt fra, at have det op til. Men igen - jeg har efterfølgende haft to negative tests, men jeg tisser også omkring 30346236 gange om dagen, så det kan jo være de bare er lavet på tynd urin.. Denne her er lavet til aften og jeg opdagede først anden streg morgen efter - altså i dag, 3+5 må det jo så være, hvis ens menstruations dag er 4+0. 

Andre end mig, der har testet "positiv" for bagefter at teste 2 gange+ negativ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2016

frublak

Den ligner min og den var positiv 

Anmeld Citér

8. september 2016

hvadskaljegtro

Testede du efterfølgende negativ?

Hvornår kom din streg? 

Hvor langt var du?

Anmeld Citér

8. september 2016

Os&lilledig

hvadskaljegtro skriver:

Hej med Jer, 

Jeg er virkelig i tvivl om, hvad jeg her skal tro, da jeg synes det er virkelig svært at bedømme. Jeg ved, at der er alt muligt med tider til aflæsning, at valmed er lorte tests, osv. osv. men er der måske et lille håb om, at jeg har en lille myre? 

Jeg startede ud med at få det - efter nettet - klassiske "brunt udflåd" symptom (3+0/3+1) og derefter var det bare op ad bakke. Oppuster mave, kvalme, træthed, hovedpine, humørsvingninger og i dag murren og stik i underlivet. JA, jeg ved, at det er menstruations symptomer, men sådan plejer jeg ikke - faktisk langt fra, at have det op til. Men igen - jeg har efterfølgende haft to negative tests, men jeg tisser også omkring 30346236 gange om dagen, så det kan jo være de bare er lavet på tynd urin.. Denne her er lavet til aften og jeg opdagede først anden streg morgen efter - altså i dag, 3+5 må det jo så være, hvis ens menstruations dag er 4+0. 

Andre end mig, der har testet "positiv" for bagefter at teste 2 gange+ negativ? 

Positiv  

tillykke <3

Anmeld Citér

9. september 2016

Maalene

Hvis stregen først er kommet efter tid, kan du desværre ikke regne med den - har selv prøvet det og troet jeg var gravid, hvor jeg så blev virkelig ked af, at jeg ikke var det alligevel...

Men hey, din menstruation er ikke kommet endnu, så det kan sagtens lade sig gøre  Bare husk at aflæs testen inden for tiden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.